2011. augusztus 11., csütörtök

Szerda



Ötkor ébresztő. Megígértem valakinek -  a nevét még nem jegyeztem meg – hogy hatkor elmegyek vele megnézni a tévéjét. Nem akartam kóvályogva fogadni. Hideg fürdő, kávé, és vártam, vártam, vártam. Mint a Kocka utca lakója. Aztán munkához láttam. Vagyis olyanhoz, amit azonnal félre tehetek. A gáztűzhely keretére égett szennyeződést vakartam.  Már vasárnap óta ázott a zsíroldós vízben. Ezt kaptuk Nufi unokatestvérétől, nem saját volt.
Kinn a vizes fűben a hajnal hűs is volt. A tüsszögésből rájöttem, hogy fázhat a lában. Bemenni padig nem igazán akartam a házba, mert esetleg nem veszem észre, ha jön az emberke.
Később meguntam a vakargatást. A zöme már lejött, inkább csak én látom, amit még le kell szedni, Laci bácsi szandáljához kerestem ragasztót, és a Klej feliratú orosz tubust szét kellett vágni, mert az orrán beszáradt, de puhának tűnt.
Belekapartam a tartalmát a szandál üreges talpába, és  a felpúposodott résszel még a tornacipőm éppen leeső talpát is visszataknyoltam. Ha megragad, akkor jó, ha nem, akkor egy tubussal kevesebb. Akkor majd veszek Palmatex-et. Ha víz nem éri, azzal jó szokott lenni a cipő.
Van itt még valaki, akivel gombászni megyek majd. Neki hoztam a rádiójához trafót meg hangszórót, és meghajtó gumit is. Szóval egy másik magnós rádiót. Ezt a mindenfokozat javításra előkészített zajkeltőt tettem fel a műtőasztalra, és eldőltem, mint a zsák. Odakint zuhogott az eső, én meg aludtam, mint a tej.
Ennyit a koránkelésről. Maradok én a hét órához közeli időpontoknál. Nem vagyok én pacsirta.
Délután is csak pakolászás ment, mire előkerült a hajnali emberke, és vele is kávéztam egyet.
Este még átmentem Irénke néniékhez, hogy megkérdezzem Lacit, mi lett a kocsival. Az autó ott áll az udvaron, ő pedig iderendelte egy barátját otthonról kocsival. Hajnali háromkor már Budafokon volt. Most vesz hozzá alkatrészt, és mégis itt javíttatja meg. Nagy úr a pénz. Bár kaptam ötletet, mert ha nekem is lakatos munkát kell majd a Hondán csinálni, talán célszerű lesz itt. Mindegy, Sanci örült, hogy megint volt, aki az ölébe kapta, és megmutatta a gólyát a fejünk fölött.
Nufival megbeszéltük a napot a telefonfülkében, és már csak a 24 van hátra. Ma nem voltam túl hatékony.

2 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Jó, hogy szóltál. Én szeretek egyszerűsíteni. A blogomon vannak a saját bloglistámon azok a blogok amelyeket olvasok, rögtön megjelenik, ha valaki írt. Gondoltam szünetelsz egy picit. Megtettem az átalakításokat, a listára tettem ezt a blogodat. Akkor ha majd írsz a régibe, csak jelezz, mert azt kivettem a listáról. Spórolom a biteket, mert nehezen töltődik az oldal, ha karácsonyfaként van feldíszitve. Gondolkodtam, hogy te mindig az erdely.ma oldali blogomra szoktál hozzászólni, gondolom tudod, hogy a blogspoton is van egy klón blogom. Hisz bejelentkeztél oda is. Volt egy idő, amikor le akartam szálni az erdely.máról, mert rettenetesen jobbra húz, és ha kellett ha nem lekommunistáztak. De aztán megúnták és lekoptak.
Látom levéded a fényképeidet. Elkezdtem újra olvasni Rejtőt. Azt hiszem 15 éve is elmúlt, hogy tőle olvastam. Nagyon szükségem van a pozitívumra. Azért álltam neki. Most is az explorerrel írok ide, a mozilla nem enged hozzád. Ha helytelenül írok, nézd el, nincs bekapcsolva a helyesírás ellenörző szerketya. Anélkül meg vagyok halva. Nem lesz ez ezután sem másképp.

Hanczur írta...

Köszi a reklámot.
Én ezt a három blogot használom logikusan. Szakmai lenne a zsebműhely, Komjáti a remete naplója, és a gondolkodoméskihallatszik Budafok. Vagyis az élet.
Ha megszabadulnál a erdely.ma lapodtól, akkor majd kommentelek a blogspoton. Egyszerűen udvariasságból választottam a szülőhelyedhez tartozó bloggert.
Másrészt az volt a téveszmém, hogy azért írod kétszer, mert voltak rossz tapasztalataid a román hatóságokkal, és ez így kettőzött biztonság akar lenni.
Ami pedig a kommunistákat illeti, ma már egyháznak tartják. Idézőjelben, hogy tőlük koppintották a módszereiket.
Én úgy vagyok vele, hogy minden ideológia a fejlődésében alternativát nyújt, vagy kínál az elődjéhez képest. Kinek hogy sikerül megvalósítani.