2011. szeptember 15., csütörtök

Csütörtök

Takarító nap. Még egy bőrt húztam az oszlopokra, meg a cementes léből csizmát festettem a lábára. Igyekeztem felvakarni a meszet a gangról, és hátravittem a téglatörmeléket a kövekhez. Majd jó lesz valamire később. Ahogy kiemeltem a köveket, az alatta tanyázó békák vadul menekültek. Nekik nem esik jól ez a napsütés. Közben mosolyogva próbáltam Ady versére ráhúzni a Békagyász a talajon (Héjanász az avaron) költeményemet. Csak amikor fejben fogalmazok, a papírig nem jutok el. Úgy tűnik, most kimarad ez a bohóckodás. Délután Józsi fia Levente keresett meg, mert a notebookon már nincs helyük játékot telepíteni. A kis srác tett még pár kört, mert Ákos kérte, és megijesztettem a partícionálás magyarázatával. Inkább átmentem, és megbeszéltem, mit is akar, és elhoztam a masinát. Az anyja wincsijére lementettem a fontos könyvtárát, és újratelepítettem a Vistáját. Este, sötétedéskor vissza is vittem a masinát, meg a vissza-összerakott kávéfőzőroncsot. Ebből megint dumaparti kerekedett. Közben megérkezett Józsi is. A lábunk alatt pedig a kölyök kutyának sem túl kicsi bernáthegyi játszadozott. Hozta a pacsikat. Az utóbbi időben sokszor meglátogatott egy elegáns, karcsú fekete macska. Eddig tisztes távolból ismerkedtünk, ám most megtört a jég. Odadörgölőzött a lábamhoz, és dorombolni kezdett. Itthon még nagyot fürödtem a hordóban melegadett vízben. Tényleg több meleget vesz fel, mint a kád, és este frissen borotválva mentem Nufihoz… a telefonfülkébe.

3 megjegyzés:

MJ írta...

Tartok tőle, már nem sokáig élvezheted a napkazánt. Lassan itt az ősz. Csukaszezon. :)

Hanczur írta...

A hét végéig ígérték a tévében. Ott meg ugye tudják. ;-)

MJ írta...

Ott aztán baromira tudják. Volt már rá példa. :)