2012. augusztus 2., csütörtök

Pénteken a csütörtökről


Komjáti, 2012. augusztus 3. péntek

A Pannon Magbank a Tápiószelei génbank. Ennyi haszna mindenképp volt az esti úszásnak.
Újra megnéztem, és megjegyeztem.

Tegnap egész nap vacak hangulatom volt. Este Nufi azzal hívott, hogy Béla nagyon rosszul van. A pénzeket nem küldik a tanítványai, és a többi. Ráéreztem? Nem akarok vészmadáralkatrészeket magamba. A számítógépes iskola népszerűsítője ismét felhívott. Én meg nem néztem meg a honlapot. Pontosítok. Addig nem néztem meg. Nem töltődött be az URL.

Este kimásztam. Beletekintettem. Szokványos honlap. Amerikai módú öndicséret, reklám arról, mit is árulnak. A szofver üzemeltető és webtervező ingyenes tesztlapot kitöltöttem 70%-osra. Ha ma felhív a leány, már tudok neki mondani valamit. Nem. Az iskola jó lenne. Meg is tudnám tanulni. Amit már tudok, az alapnak elég, és a hézagaim kitöltése is 'jó múlatság' lenne. Mégis miért? Miskolcon van heti x órában, kilenc hónapon keresztül. Innét Komjátiból 3 óra bicajút. Ez OK. Még anyuéknál is tudnék aludni, ha minden kötél szakad. De nem akarok háromnegyed évig külön élni Nufitól. Bp-ről meg nagyon drága lenne az út télen. A tandíjról egy betűt sem találtam, és ha megvan a papír, akkor mit ér? Mit ér egy 48 éves... akarom mondani akkor már 49 éves kezdő webdizájner?

Otthon Laci szomszédom már fizikoterápiás két hetet fog tölteni az Orfiban. Egyidősök vagyunk. Kopnak az izmaink, lustul a felfogóképességünk. Örülhetek, hogy nekem még nem kell orvosokat látogatni.
Most fontosabb a fürdőszoba. Kirámoltam végre a vendégszoba árkából is a csöveket. Ma világítást is eszkábálok, mert alig látok valamit. Az eredeti tervtől eltérően – nem alomszék, hanem kétkörös szennyvíz lesz – dupla csövet kell eligazgatnom. A vécének a lefolyó csövét kell ma végleges helyén rögzítenem és más betonozhatok is.

A mélységekkel voltam még nagyon eltévedve. Elfelejtettem, hogy földszint fölött van a ház. Ha kivezetem a csövet, az pedig fagyhatár alá kéne kerüljön. Viszont a talajvíz elég magas is tud lenni. Most jön a megoldandó feladat. Amíg a csövekkel eljutok az istálló hátsó faláig, ki kell találnom a tároló anyagát. Beton? Tégla és műanyag tartály? Na, hajrá!

Nincsenek megjegyzések: