2012. szeptember 12., szerda

Szeptember 11

Utolsó év a negyedik ikszből
El sem hiszem, hogy itt vagyok



Reggel kitipegtem a málnásba, és majdnem teleszedtem a kis fehér vödröt. Ez három keverést jelent a fél literes turmix tartályában. Egy-egy almát hozzázúzva. A tea még forró. Jönnek az SMS-ek. Még egy pasziánsz pókot is betettem a naplóírás elé. Nufi biztos megjegyezné, hogy zöld képernyő. Sikerült leszedni.
Három nap alatt lejött a SUSE linux új DVD-je. Nem folyamatosan, csak amikor doksi után kutattam, illetve Nufival beszélgettem Skype-val. Ha találok üres újraírható DVD-t, akkor kipróbálom.
Anyuék fél 11-kor érkeznek. Addig még pakolnom, takarítanom kell. Le akarom mosni a hűtőszekrényt és a fagyasztót is Hipóval. Az egerek Penetra légfrissítője nagyon hatásos. Csak nyitott ajtó mellett lehet a konyhában enni, és holnaptól hűsebb napok várhatók.
Tegnap pakkot kaptam Nufitól. Végigszaladtam a Nőklapjából megmentett cikkeken. Kocsis Zoltán, Kern András interjúján, Varró Dani Misi történetén és a hajléktalan riporton is. Ebéd közben a Rádiótechnikán is. Elolvastam két fejezett a Szent-Györgyi Albert könyvből is. Illetve reggel az Avas könyvből a Herman Ottós részt. Azt, amiben Bársony János ügyvéd anno a házának építésekor talált kőkori szerszámokat átadta a tudós madarásznak, és elindult vele egy nagy veszekedés, hogy élt-e Magyarország területén a kőkorban ember, vagy se. Esetleg hamisítás a lelet.
Még egy ijedt kislány is beszólt a kapun, hogy Terike néninél nem nyílik az új zár. Nem tud bemenni a kamrába. Mondom, befejezem a forrasztást, és megnézem. Épp a Miskolcon vett mosógépkapcsolót kötöttem be. Sarut forrasztottam a betáp kábelre, és indultam volna visszavinni.
Így becuccoltam az asztalos szerszámost is.
Szerencsére nem az ajtó dagadt össze. Csak nem lehet lenyomott kilincsnél kulcsot megfordítani. Összeakad.
Kis rántás, és helyreállt. Aztán huss....
Voltam még úszni is.
Hazafelé jövet kinullázott a bringakompjúterem. Nem bírta a napot, és mg addig nyomogattam, amíg RESETet csináltam rajta. Kb. 250km volt benne, majd hozzászámolom a továbbiakat.
Ha semmi nem jön közbe, ma még jó lenne felkaptatni az Esztramos tetejére. Persze ha Nufi októberben még ide tud jönni, akkor kettesben is megmászhatjuk. Felderítő munka lesz. :-)

3 megjegyzés:

MJ írta...

Én miért nem voltam ott fent egy éve? No most már késő. Legközelebb. :)

Hanczur írta...

Még itt vagyok egy darabig. Igazi kiránduló idő van. Még baltát sem kell hoznod. :-)

MJ írta...

Mennék én, de hát ... Még dolgom van itt Budán.