2013. június 15., szombat

csütörtök - péntek - szombat

Falurészlet a harangtoronyból - háttérben az Aggteleki karszt
A megszállás napja. Reggel még éppen csak feltöltöttem a víztartályaimat, hogy a napon felmelegedjenek SMS jött, hogy nem tudott elérni az SMS küldője. Anyuék már a vonaton csücsültek.
Ilyenkor mindent félre, és helyet kell csinálnom a szatyroknak. Húzós kocsival hozza az élelmet, Laci bácsi pedig hátizsákkal.
....
A hűtő remekül teszi a dolgát, menni egyre jobban tudok, csak cipőt nem tudok felvenni, és így papucsban csak itthon tipegek-topogok.
A két jókora edényben tesmelegnél jobb lett a fürdővizem. Az internet viszont kitolt velem.
Van egy HotZone nevű szolgáltatása a Borsod Online - nak. 1400 vagy 2400 Ft befizetése ellenében 30 napos wifi hozzáférést ad.Egy vagy két megabit letöltési sebességgel. Tavaly remekül működött. Most meg nem.
Illetve most csak a kisebb csomagot rendeltem, és átutalással fizettük. SMS-ben kaptam a bejelentkező nevet, és a jelszót hozzá. Frankó. Pár óra után letiltott.
Feljöttem a padlásra a másik géphez. Innét sem engedett ki. Tehát nem a kültéri egység.
Írtam a cégnek hibabejelentést. Péntek délután felhívtak, helyreállították a név-jelszó párost, és kaptam fejmosást, hogy a palatető alatt nem jó helyen van a doboz. Túl kicsi a jel. Ugyan ellenőrző util nincs hozzá nekem, de tegyem ki a tetőn kívül, és akkor jó lesz.
Még kirakás nélkül átbeszélgettük a péntek estét Nufival. Ma reggel pedig ismét az invalid user or password fogadott.
Áthelyeztem a dobozt, ahogy kérték.
Így sem engedett ki.
Bedugtam másik wifi kártyát, másik gépet, másik operációs rendszert. Az ingyen internet azonnal ugrik, de az csak 20 perc 1 nap.
Ma, ugye szombat van, és ezért rám sem bagóztak. Holnap vasárnap lesz. Gondolom, hasonlóra számíthatok.
Ha hétfőn megkapja a kolléga a munkalapot, estére talán ismét újraindítja a pwd szervert, vagy azt, amelyik blokkolja a kapcsolatomat az irányában.
Immár a negyedik napot veszítem el, és az ugye 10%.
Na, most akkor 140 Ft-nyi veszteségemért hány munkaórát kell a helyreállítóknak dolgozni? Jaj, de szemét vagyok, igaz? Pattogok itt olyanért, aminél Nufi többet ad a koldusnak, ha elé tartja a markát.
De mondjuk  nekem meg az a cumi, hogy fizetek egy szolgáltatást, amit nem kapok meg. Én megértem, hogy péntek este nem akarózott valakinek hosszabban elidőzni a munkával. Pláne, hogyha túlórát nem fizetik.
Úgy tűnik, különféle igazságok vannak.

Nincsenek megjegyzések: