2013. június 29., szombat

Eső lesz biztos, mert nyomott a hangulatom

Miskolc
Nyomott hangulatban. Könnyű volna a kávééhségre fogni. Nem is kenem rá.
Otthon voltam anyuéknál. Laci bácsit ünnepeltük. Ma eljött a két Nóri (lánya és unokája) és a szobában ebédeltünk.
Nekem hosszan tartó csócsálás jut, mert a robbantott csirkealkatrészeket csak lassan lehet leszopogatni.
Desszert előtt felhívtam Nufit, aki épp összeomlott. Már azt hittem, meghalt Béla, de nem. Nufi hulla fáradt, mert éjjel az apja kínlódását enyhítendő hol felülteti, hol lefekteti, és amíg nappal ő tanít, az öreg alhat. Aztán be a tolókocsiba, és jön a séta.
Pár perc múlva visszahívott, hogy nyugodjak meg, csak rosszkor kérdeztem.
Hát mikor lehetett volna jó?
Gyorsan elmeséltem neki, hogy kinn jártunk a Zsarnain. Vettem olajos ruszlit, meg bicikligumi ragasztót és egy telefontöltőt.
Hoztam még a ... néninek - majd megkérdem a nevét - flexikábelt a bojler bekötéshez.
Csütörtökön leviharzottam még Szendrőbe, de pont az orrom előtt lakatolták be a boltot. Mondom, nincs szerencsém, de meddig tartanak nyitva?
Fél ötig.
Az órámra néztem. Háromnegyed öt múlt 1-2 perccel.
A parkoló fölött egy kis tábla azt hirdeti, hogy tilos a parkolás ..-17h-ig, kivétel a vásárlók.
Nem minden keserű szájíz nélkül fordultam vissza. 2x21km. De legalább mozogtam. Majd hétfőn visszamegyek korábban, mert küllő is kell a teherbiciklimhez.
Feri barátom keresett még telefonon, hogy jó lenne találkozni, de most nem voltam rá alkalmas.
Este írok neki e-mailt, és elnézést kérek.

Nincsenek megjegyzések: