2013. június 23., vasárnap

Eső után

A vasárnapok olyan hétköznapiak erre. A nagyhangú emberke - ha jól emlékszem, Jani - hozott tegnap egy kistévét. Hogy ugye, az színes. Mondom , hogy  nem. Azt nem lóbálnád ilyen könnyedén. Túl könnyű.
Egyébként szép kis Kapsch jószág. A sortrafó alatt eltörték a panelt, és azért nem működött. Kipótoltam vezetékkel, meg tettem rá konzerves dobozból hajlított merevítőt is. Naná, hogy nem  ment vissza tőle a hátlap. Ki kellett csípni a műanyagsinből.
A gond inkább az, hogy csúnyán elhasználódott már a képcsöve. Nem mertem villantani neki a nagyfeszültséggel, mert nincs másik Sharp képcsövem. Talán a Junoszté belemenne, de értelmetlen. Még pár hónap, és lekapcsolják az analóg sugárzást, és ennek még videobemenete sincs. Maximum központi antennát lehet kihúzni hozzá. A műhelybe szánta a tulaj. Elég, ha beszél hozzá, és valami fény is jön.
András szomszéd mosógép-komplexumából leégett a centrifuga motorja. Túl sok csipesz maradt benne. Egy-kettőt még eltört volna a motor lendületből, de legalább 6db fogta meg szegény motort.
A kibányászás viszont kifogott rajtam. Belül csavarhúzónak szánt nút lenne a kitekeréshez, de bakelit anyaga inkább elforgácsolódik,  nem mozdul a tengelyen.
Alighanem szét fogom fúrni, és majd valami magyar lezárócsavart rakok bele.
A felfogató gumibakok pont olyanok, mint az anyuéban. Az enyémet még nem kellett szétszednem.
A szétszedési praktikák sem jönnek be. Gondoltam, leszedem a tekercset hátulról, és úgy könnyebb lesz.
A csapágylehúzóm éppen nem fér be a lyukba a motor öntvényén.
Pihenésképpen lelegeltem két ribizlibokrot, és a teámhoz az ízesítőt nem citromból csavartam, hanem meggyet áztattam bele. Először nem ízlett, de mire kihűlt, jó lett.
Igaz, ez a tea nem a kedvencem. Valami régi, amit itt találtam. A frissebbek már kifogytak. Ebből is kevés van. Holnap hétfő. Feltöltöm a készletet.
Most még élvezem az esőszagot. A legújabb tejbegrizlim is kihoztam a gangra, de nem mutat érdeklődést.
Bezzeg egész éjjel rázta a rácsot. Többször felébredtem rá.
Csak hát reggel mostam ki neki az üvegpalotát. Éjjel még a csalánosban volt a diófa alatt. 

Nincsenek megjegyzések: