2013. június 11., kedd

Szép nyarat kívánok!


Jó reggelt Komjáti!
Egy kisebb baleset után értem ide.
Kaptam egy hűtőt, és Laci szomszéd utánfutójával mentünk érte. Csak neki volt rajta mindenféle vasállvány, amit éppen akkor szedegetett le róla. Beálltam segíteni.
Az apróbbakat már lepakoltuk, a két nagy állvány foglalta még a helyet. A legnagyobb akadt a ponyvában. Próbáltam úgy húzni középre, hogy át lehessen bújtatni, és a ponyva se szakadjon. Ilyenkor felfelé figyelek.
Az utánfutó lenyitott vasajtaja (úgy térdmagasságban) leakadt, és durr. Átfestette a nagylábujjam körmét. Ez a kapalácslakk legalább egy évig emlékeztetni fog arra, hogy most miben sántikálok.
A keddi bepakolás is hosszabb lett az atóba. Két óra is elmúlt, mire elindulhattam, és este hat után hívtam fel Nufit a portáról.
Bő négy óra alatt 80-as tempóval szépen megérkeztem.
Eső utáni tiszta levegő fogadott. Anyuék lenyírták a füvet tegnap.
A kocsit hamar kipakoltam, de a hűtőleemelést este nyolcig elodáztam.
Odadöntöttem két deszkát a kocsi oldalának, arra engedtem rá. Aztán amikor az oszlop megfogta, átöleltem, és letettem a gangra.Ennek a kompresszoros fajtának kell idő, amíg lefolyik a folyadék belül, csak ma fogom bekapcsolni. Illetve még az ajtaját is meg kell igazítani, mert kinyílik. Alul a négy talpából három van meg. Először azt pótolom, és csak utána fogok a további szintezéshez.
Este hamar bevágtam a szunyát. Néztem az árvízi védekezésről pár riportot, meg a Rejtélyes XX. század c. sorozat mostani részét, aztán már csak arra emlékszem, hogy reggel hatkor világos van. Pedig kikapcsoltam a tévét.
Hét utánig ejtőztem. Odakinn félérett eprekből tömtem meg a gyomrom a ház előtt.
Kidobtam egy száradt egérmaradványt az egyik fogóból, és ma még pihentető foglalatosságokat tervezek. Aztán majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: