2013. július 17., szerda

Apróságok


Visszavittem Erzsike néni lámpáját. Kicseréltem a kapcsolóját. Felmentem megmérni a harangokat húzó tekercsek induktivitását. Megjavítottam a másik horgászszéket is. A kicsi alattam esett össze, a nagy anyu alatt. Az a múltkori program volt.
A nagy vastagabb anyagból van, elég volt vastagabb csavarral megfogni, de a kicsi rétegelt lemezből van, és kiszakadt a szegecseléssel a széle is.
Volt még dirib-darab szögvas, amiből kivágtam pótlást, és menetet vágva bele két kisebb csavarral fogattam a kiszakadt helyre. A lyukba hamar találtam csavart, de anya nem akart könnyen kerülni. Azért sokat kellett kutatni.
Hoztam a sarokról egy magnót, amibe beszorult a kazetta. Jó erős ujja volt valakinek, de bűnös a magnó automata szalagvégkapcsolója is. Ha a rugója már úgyis kihullott korábban, eltávolítottam a szerkezetet is belőle. Műanyagvégű kar, ami inkább csak koptatja a kazettát, mert kikapcsolni nem szokta a magnókat.
Hupikék törpikék dalok kazettája volt benne. Nem ismertem még. Nemrégi slágerek átírt szöveggel gyermekhang magasságba felturbózott ének. Jót nevettem rajta.
Málnáztam egy jót, és még nincs is vége a napnak.
Letöltögetem még a fényképeket, és meglátom, mit alkottam.


Nincsenek megjegyzések: