2013. július 13., szombat

Elmaradozok

Előfordul. Hogy ezt még díjazza is valaki, hát megpróbálom értelmezni.
Biztos nem érdemes olvsni.
Itt azért történnek mindenfélék.
Most például kaptam egy felrobbant icés alapalapot. Borzalom, mit képes elfogyasztani a villám.
Majd arról is csinálok fényképet, csak még most ébredezem.
Hadd dicsekedjek is. Vettem fotó masinát. A legolcsóbb Nicon, de új. Mármint az a fontos, hogy szép nagy méretű fájlokat készít, és van miből kivágni a megfelelő részletet.
Nufi azt szokta mondani, hogy inkább jól kell fényképezni.
Ebből a motorképből tényleg semmit sem vágtam, csak azt mondtam a Gimp-nek, hogy metélje 800x600 méretre, és mentse jól összetömörtve.
Feri is berobogott tegnap. A kombájnjából hozott egy relét. A negyedik lába - a relének, nem Ferinek, neki csak kettő van - elfogyott. Addig rozsdált, hogy nem ért hozzá a tekercset tartó vasához. Gondoltam, keresek hozzá rézlemezt, de úgy tűnt, hogy sürgős a dolog, inkább arra kért, huzalozzam ki a megfelelő érintkezőt. Ő majd beköti. Valóban ez volt a leggyorsabb megoldás.
Ma dévédézni fogok. 2-3 perc után leáll a masina, és se távirányítóra nem reagál, se gombokra az előlapon. Kíhúz-bedug után sem.
Egyébként meg hideg van.
Már kezdtem örülni a nyárnak, erre visszajött az ősz.

Nincsenek megjegyzések: