2013. július 31., szerda

Fontos


2 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Rég agyalok azon, hogy a konyhai mosogató vizet elvezessem egy nagy tartályba és azzal öntözzem a kertet. Évek óta az udvaron lévő föld alatti aknában felgyűlt házi szennyvizet ki szoktam szivattyúzni a mezőre, ugyanis egy hatalmas mezőgazdasági tábla a szomszédunk. Ott kétszer akkora a növényzet mint bárhol máshol és tavasszal is hamarabb zöldül minden.
Most is ezekkel a szárazságokkal sokat kellett öntözzek, plusz víz, plusz áramköltség, mert saját kútból szívom a vizet. De sajnos nagyon drága egy megfelelő tartály, ahova gyűjthetném a szennyvizet. De a rengeteg projektek egyike az is...

Hanczur írta...

Attila, a tartálynal szerintem a máshol kiselejtezett, de még víztartó edény a jó, és az is kiszámítható, hogy mikor éri meg.
Nekem most két tízliteres műanyag festékes vödör van a csatorna elé beállítva, és van még egy kádam, amihez dugót kell fabrikálnom, és visszacibálni a csatornához. Aztán lesz még más is, de evés közben jön meg az étvágy.
Anyu paradicsomait korábban a fürdővizemmel locsoltam. Most ezt valahogy mindig elfelejtem, és csak akkor jut eszembe, amikor már a szőlőre borítottam.
Megjegyzem, azt is kútvíz, csak a nap felmelegíti.