2013. július 8., hétfő

Leégett tekercsek között

Dobódélen úszom
Minden évben van valami vezető szál a javítanivalókban.
A centrifuga motorja után a szennyvízszivattyúnak is lekalapáltam a burkolatát. Azért rázott a motortengelye, mert leégett az egyik tekercse, és kibújt a villám a tengelyre is. A mélykúti szivattyút is tekercshibásnak véltem, de annak sokkal gonoszabb hibáját találtam. A gumimembránok tengelyén a rögzítő anyákról és a tengelyről is lekopott a menet. Jár benne a tengely szépen, de nincs ereje.
Ezek az elpazarolt idők, mert rossz érzés úgy nekiállni valaminek, hogy nincs hozzá alkatrész.
Azért volt siker is.
Erzsike néni mosógépében megtaláltam a száraz egérmúmiát. Először nem kapcsoltam, hogy megrágott gumialkatrészt keressek. Erzsike néni  túlfolyóra panaszkodott, és én szintérzékelőt kerestem.
A rossz logikából az ebédfőzés és az ejtőzés ugrasztott ki.
A gonosz manó ott is megdolgozott. Amikor visszavittem a mosógépet, a bringautánfutóm vonórúdját rögzítő két csavar eltört. Dróttal varrtam vissza, hogy hazahúzhassam.
Szerencsére volt nálam. :-)
Most kivésőzöm még a leégett tekercseket, és megpróbálom a MÉH-ben értékesíteni. 

4 megjegyzés:

MJ írta...

Ha időd engedi és beugrasz hozzám a mai dátumhoz, hagytam neked valamit, igaz elő kell "bányászni"! :)

Muzsi Attila írta...

Amikor lemegyek a műhelybe, legalább tíz dolgot veszek észre, amit sürgősen meg kellene csinálni, sosem érek rá. Ha nekifogok, eszembe jut, hogy másért jöttem, aztán továbbállok és persze megint megakad valami a kezemben és megint azon veszem észre magam, hogy mást csinálok, mint kéne....nincs vége az ilyen "szálaknak"...

Hanczur írta...

Máris megkeresem a csákányt és a szívlapátot.

Hanczur írta...

Akkor nemezesedik. :-)