2013. július 5., péntek

Nem értem

A katolikus templom
Nem értem a világot. Mire megértek valamit, már régen nem úgy van.
Ma reggel megdicsértem MJ sámliját. Még rá is kérdeztem, van-e benne szög, vagy pusztán ragasztott.
A szöveg kiment. Begépeltem a csodakódot, és Nufi hívott közben, majd ráfrissítettem az sámli oldalára, és a megjegyzésem köddé vált.
Ez persze csak egy a sok(k) közül.
Végre lepergett a köröm a meglapított lábujjamról, és megünnepelni elbicikliztem a tóra.
A megragasztott kerekem több, mint egy napot kőkeményen állta a napot, az éjszakát, de mikor felülnék a bringára, a gumi lapos.
Nufi drótszamarán 'ügettem' le a tóhoz. Ott pedig két akkora csípős légy fogadott, mint egy szarvasbogár.
A vízbe menekültem azonnal, de ott köröztek a fejem fölött. Most hiába úsztam a  víz alá, nem tágítottak.
Amint kitocsogtam a partra, már belém is vájta a valamijét. Alig bírtam agyoncsapni, és megtaposni.
A másikat pedig folyamatos pörgetéssel tudtam csak távol tartani magamtól. A törölközőt forgattam hol a  fejem, hol a hátam körül.
Aztán  azt hittem, hogy elmenekült, végre lehúztam a fürdőgatyát, azonnal ott termett a lábamon. Csapkodhattam tovább, és el is ment a kedvem a maradástól. Jöttem haza.
Immár a földúton, mert járhatóra felszáradt a mezőn a keréknyom.
Átjött az egy hölgy, hogy valamit csinált a férje a tévével, mert nem tudják nézni. Valami kódot kér.
Hát nem a tévé, és nem kódot, hanem pénzt, és a szolgáltató.
A két téhómos dobozból az egyiket letiltotta a szolgáltató a késedelmes fizetés miatt. Ezt sem tudom, hogy miért nem jutott eszébe a tulajnak.Mert amint rákérdeztem, rávágta a választ.
Átraktam egy nem divixes ócska lejátszóból a mechanikát fejestől a kinyúvadt DVD-mbe. Nem működik. Nem lát lemezt. A másikban látja.
Ránéztem szkóppal a tápjára. Erősen zajos. Rákötöttem egy AT(számítógép) tápot. A zaj megszűnt, az eredmény ugyanaz.
Idehoztam több sorkimenő transzformátort, hogy átválogassam, melyik jó.
Az itteni szkópom (EO 213) a triggerponton visszarántja a fénysugarat. Minél jobban kinyújtom az oszci hupliját, annál kiértékelhetetlenebb a jel. A saját (kalibráló) négyszögjelével nem csinál ilyet. Pedig annak jóval szebb felfutása van.
Tömérdek nem értem van itt.
Az Elektrotanya éppen a nemzeti dohányboltokon rágódik. MJ is leírta a saját tapasztalatát, én pedig reggel kiültem az alomszékre, és felnyitottam a körképet Illyés Gyula novellájánál.
Miről van szó? Naná, hogy a tűzről, parázsról, stb.
Na lassan leállítom a gépemet, mert meleg van itt a palatető alatt, és a másikban így is megfőztem a wincsit. Ezt már féltem.

3 megjegyzés:

MJ írta...

No látod! Én sem értettem. Ezt sem. A levelező program áthozta az értesítést meg a hozzászólásod szövegét is és nem jelent meg az oldalon. Gondoltam majd később. Most már elég későn van és még mindig nem látom. Azért megválaszoltam! :)

MJ írta...

A leégett tekercsek ... írásodhoz már nem kínál fel megjegyzés ablakot. Kikapcsoltad?

Hanczur írta...

Nem kikapcsoltam, hanem elfelejtettem engedélyezni.
Valamiért alapban tiltással indul, és át kell állítani.
HA elfelejtem, akkor Nufi szokta, vagy figyelmeztet. Most Te vetted észre leghamarabb.
Elbóklászom a beállításokban többször is , de defaultnak menteni még nem sikerült az engedélyezett megoldást.