2013. augusztus 8., csütörtök

Dög meleg van

A tegnapi napon használhatatlan voltam, amibe belefogtam, inkább félretettem.
Voltam Becskeházán a vezetékelést lerajzolni, lefényképezni. Ez még kedden történt. Vissza is rajzoltam, és még jó, hogy fényképeztem is, mert ott a toronymelegben hagytam ki részleteket.


Megjöttek a triakok a haranghoz. Ugyan én kitöltöttem, hogy a postacím Komjáti, és nem Budafok, de ez csak arra volt jó, hogy a számlát a komjáti címre írta a kereskedő.
Még 450Ft. postaköltség.Összemérhető az alkatrész árával.

A kóvájgások közepedte - lehet, hogy a kávééhség is hozzátett - bukott le a fejem, és 10-20 perceket aludtam is. Lehoztam a padlásról egy hősugárzót tesztelni. Persze nincs 4db akkora diódám, ami azt elbírná, hát lámpára cseréltem a műterhelést. Először 40W, majd 3db 40W-os került rá,
Adtam a triac-nak 2k-ról gyújtást, de nem csinált semmi. A háromlámpás megoldásnál a műszer tapintó érintésére fel-felvillant a fény.
Visszamásztam a tetőre, mert volt ott pár fényerőszabályzós villanykapcsolóm. Egy jó - még Miskolcról hoztam el, amikor a lakásom eladtam - és két rossz.
A rosszba bepróbálva a triakot egy-két húzás után elszállt. Nem örülök neki, de számítottam is rá. Többet rendeltem. A triakos könyvem Budafokon, most a neten keresgélek hozzá irodalmat. Szeretném nem túlbonyolítani a rendszert. Láthatóan tíz évnél is többet működött javítás nélkül, olyan rozsdásak a kontaktusok. Akkor ez a kapcsolás jó lehet.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Még a mai napot kell ... ééés enyhülés!
Nekem ma éjjel, neked kicsit még várnod kell rá.

Hanczur írta...

Kibírjuk.