2013. október 15., kedd

Csökkent értelmű medvebocs

Micimackó. Azzal a plüssbe csomagolt agyammal elértem odáig végre, hogy Szántai Lajos koronamagyarázatáből eljutottam arra az összefüggésre, hogy a koronán képírás van, a betűk inkább csak díszek. Ez végig ott volt a mondandóban, és ha megkérdezték volna, már korábban is ezt válaszolom, csak nem értelemből, hanem visszhangként.
Pedig ilyen képírásokat fejtegetnek azok is, aki bogarak lábát, felépítését tanulmányozzák. Nekik a természet vagy teremtő képeit kell megfejteni. Az a kényszer pedig belső kényszer. Csupán egyetlen emberöltő kell a feldolgozáshoz, és a megvalósításhoz is.
Aki repülőgépet épített, felfogta a mozgás szerepét a felhajtó erő létrehozásában.
Az embriótól a repülésig elérkezett egy tökéletes tudáshoz.
Neki ez biztos nem tökéletes, de nekem már ez a képem róla.
Pap Gábor vagy Szántai Lajos már olvassa a képeket, én még a betűknél toporgok.
Amíg a tüzet rakom, és lesem a lángokat, vagy a rácsot rázó egeret nézem, mert ma reggel újabb lakó érkezett, újabb képekben megírt bibliákra bukkanok.

4 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Macis kép nem lesz hozzá?

Hanczur írta...

Kérésed parancsnak tekintettem.

MJ írta...

Jók a bocsok! De bocs! Profilból a legkisebb inkább a rázós egér. :)

Hanczur írta...

:D Természetesen egy tejbegrizzlyt is ábrázoltam.