2013. november 18., hétfő

Orvos urus uru

Ha az uru a tudás, akkor az orvos az uru birtokosa lehetett. A táltosok pedig önképző kört alkottak. Ezt olvastam róluk a Yotengritben.
Mi a bajom a mai orvossal? Mármint azzal az orvossal, akivel most találkozom?
Nem érzem a tudást, és a mellérendelés hiánya miatt nem kíváncsi a mi véleményünkre. Ő nem a teremtés folytatója, egy meglévő állapot tovább fejlesztője.

A hét elején, amikor úgy maradtam a hűtőgép előtt, és hevesen káromkodva behúztam magam a tenyeremen-könyökömön támaszkodva a szobaszőnyegre, Nufi kérdezte, hogy hívjon-e orvost. Valószínűleg ingerülten utasítottam el. Erre a becsípődésre annyi pihenés kell, amivel a görcsbe rándult izomzat elernyed, és kezdhetem is a beszorult idegvégződés kirángatását a csigolyák közül.
Mit tenne az orvos?
Adna fájdalomcsillapítót.
Halottnak a csók. Ha nem fáj, mert nem érzem - ez meg Lenkei Gábor videojából is kiderül - akkor nincs visszacsatolás, hogy mit ne terheljek, és ezért folytatom a veszélyezetett terület terhelését. Ettől az nem regenerálódik, hanem tovább sérül.
A szervezet attól szervezet, hogy együtt vagyok én. Az éppen nem működő részt tehermentesítve másra még alkalmas lehetek.
Béla már a kórházban volt, Nufit autóval szállítom a kórházhoz, mert a kerekesszéket, és a kaját így viszi be. Erre még így is alkalmas voltam. Ez volt az én urum. Az én tudásom.
Kevés, de az önvédelem is benne volt, meg a család belső kiszolgálása.
Miért rossz Bélának?
Mert ő elvesztette az önvédelem lehetőségét. Már nem tud beszélni, és az eldöntendő kérdésre adott válaszai sem következetesek. Az azért megállapítható, hogy képben van, mert van nővér, akire haragszik, és a legtöbbel jóban van.
A hét végére az orvosoknak is jár a szabadnap.
Kedvenc doktornőnk még mindig nem az izomlazítót adta Bélának, hanem a heves szívverésére adott szívfrekvencia csökkentőt.
Mi erről a véleményem? Ostobaság.
Ha itthon a fájdalom attól csökken vagy szűnik, hogy Béla ülőhelyzetbe kerül, és a béna lába alá kerül a testének, megnő a vér nyomása. Igaz, dagad a láb, de a fejenálló ember is tudja, hogy az nem természetes  állapot, edzettség kédése, ki meddig bírja.
Mit tett a doktornő?
Béla szapora szívverésére szívritmuscsökkentőt adott.*
Mit ért el vele?
Béla Nufi látogatásakor félholtan, a béna lábát az ölébe húzva kínlódott, és a gyógyszer mellékhatásaként erősen duzzadt nyirokcsomóival próbálta az újabb mérgeket eltávolítani a véráramból.
Mi volt ebben a megbocsáthatatlan felelőtlenség?
A nemtudás még nem lenne az, hanem hogy mindezt a kezelést hét végén indította el, amikor ő már nincs a kórházban.
A mellékhatásokról szóló szövegeket vagy elolvasta, vagy nem, és a kereszthatásokat már a jóisten sem tudja követni, de hogy ellenőrzés (visszacsatolás) nélkül változtat, ez a felelőtlen zöldfülűség. 

*
 Szapora szívverés. Ennek a magyarázata - szerintem - a szervezet válasza az elégtelen keringésre. A kórházban nem ültetik ki, azaz nem jut elég oxigéndús vérhez a lába. A pumpa erősebben dolgozik. Mert ha nem, akkor...
Mi van, ha valaki  fokhagymát szorít a hóna alá? / A Piócás ember a fimből azonnal beugrik, ugye?/ Lassul a vérkeringés a karban, máshová jut a nyomásból. (Ott a gyomornak kell.)
Ha hagynánk a fokhagymát ott, elzsibbadna a karja.
Adyról tudjuk, hogy a hatodik ujját csecsemő korában elkötötték, így leszáradt.
Az üszkösödés a lábában az oxigén(vér?)hiányos terület elhalása volt. Ha nem tudta táplálni a szervezet, megszabadult az elzáródott résztől.
Most is ez következik, mert ha nem lógathatja a lábát, akkor nincs elég vér, és először emeli a pulzust, ezáltal a vérnyomást, erre szívritmus csökkentő és vérnyomáscsökkentőt adnak neki, és a végeredmény  meggyorsult menetelés a vég felé.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Én értelek, mert jómagam állandó harcban állok nejemmel. Bármi van, első kérdése, voltál orvosnál? Rendszerint nem. majd megyek, ha úgy érzem mennem kell. Péntekről szombatra, 24 óra alatt, jöttem le 39,5 lázról, hidegrázásról mindennemű hátramaradt dolog nélkül. Természetesen orvos nélkül. Most nyertem. Ha vesztésre állt volna a buli, akkor mentem volna dokihoz.

Hanczur írta...

A nyugati orvoslás úgy tesz, mintha az embernek nem volna immunrendszere. A kémiai szerek letámadják a vírust, a baktériumokat függetlenül azok hasznától, mennyiségétől.
A szervezet pedig kettős védekezésre szorul. Az eredeti támadóval és a méreggel is meg kell küzdeni.
A láz a szervezet válasza természet kihívására. 39 fok alatt csillapítani nem is szabad.
Ilyen élményem már volt nekem is, és Kacsi bácsitól tanultam - egy főnököm volt a miskolci Villkésznél - hogy erős megfázás esetén felvonult a telkére, és megivott egy üveg bort. másnapra egészségesen jött elő.
Nem vicc.