2014. február 3., hétfő

Azt hittem...

... lesz valaki, aki megkérdi, mi is az a zunik?
Nem volt. Vagy mindenki tudja, hogy ördög, vagy érdektelen.

Felfaltam a két könyvet. Hihetetlenül elfárasztott, de most is izgat, mi is lehet az első könyvében Pali bácsinak.
Megkerestem a telefonkönyvben a számát, és ha holnap lesz elég bátorságom, megkérdem tőle, van-e még a könyvéből, vagy lesz-e utánnyomás?
Elvileg Miskolcon az egyetemi könyvtárban van példány, de addig kifúrja az oldalam.

Először az az ugatós nyelvvé alakítás édekel, és kezdésnek kijegyzetelem belőle a már megfejtett sorokat.
Az AH HA -ból van rengeteg, és ahol nincs, oda is sokszor szabad betoldani.
Persze volt egy saját megfejtési kísérletem is.... jó nem saját, hanem tudom Diósgyőr nevét miből származtatják. Egyfelől a sok diófa, de fontosabb a gyűrű alakú terület a Szinva medre mellett. gyűrű, mint geuru.

Miskolc nevét kikódolta. Én meg Komjátit fogom... ha sikerül. Mert sikerülni kell.
A vonalas rajzok még későbbi tervek. Igaz, a Tamana segíthet, ha jól sejtem, bár még nem akaraom beleártani magam.
Letöltöttem egy ingyenes szótárcsoportot, amiben hindi is van. Persze windowsra való, és vagy menni fog emulátoron, vagy nem.



4 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Most már ne haragudj, de egy ideje mind ilyen zunik kifejezéseket használsz, nem lehet mindenre rákérdezni. De annál kíváncsibb vagyok, hova fogsz kilyukadni ezekkel a zunikolásokkal?

MJ írta...

A Zunik egy indián törzs. Pueblo indiánok. Mindenesetre ez is egy lehetőség. :)

Hanczur írta...

A gondolkodás olyan, mint az élőlény, nem befejezett, hanem folymatosan mozog. Én sem tudom, csak azt érzem, arra megyek.

Hanczur írta...

Nem nyert, az ördög a megfejtés, de valóban nincs szótárakban.