2014. február 7., péntek

(HA)G.HU.HUM.HAD.DI

Összeválogattam.
Ha jól kerestem ki az EEM-HUL szótáramból az egységeket, akkor közelebb jutottam egy lépéssel.
Ez már öröm is, és tényleg csak tyúklépés.
Keresgéltem a könyvben található abrák interneten elérhető eredetijét is.
Ja, az epigráfiáról van szó. Fényképes ábrákat gyűjtögetek, és rajzolom át kézzel füzetbe. Egyfajta tanulás ez is. Nem csak megnézem, de átviszem másik közegre.
Ha pedig nem csak a vonalábrát, de a kinagyított körvonalakat is nézem, esetleg a véset irányára is rábukkanhatok. Nem biztos, de most ezen ügyködöm.
Megpróbáltam a Fejes Pál telefonszámát felhívni. Nem vette fel. Alighanem írok az egyetemi címre, talán arra válaszol, ha szerencsém van.
Tegnap még hoztam fel az udvarról Laci szomszéd GPS-ét is. Nem tölti az akkumulátorát. Sikerült még este szétpattintani, de az akkucsatlakozójához még nem találtam donort, régi videokból, cdromokból reménykedem kinyerni. Nem akarok az akkuval gépen belül kísérletezni.
Meg az sem ártott, hogy nem rögvest ugrottam neki. Autós töltője van, és inkább azza kellene kezdenem.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Ehhez sem értek, de én is ott kezdeném. Az enyém már két autós töltőt megnyuvasztott.

Hanczur írta...

Az 5V-os stabilizált fesz kijött belőle.