2014. február 13., csütörtök

Ma jófiú voltam





Délelőtt lecseréltem a csapot Béla zuhanyzójában. Mindkét tekerőnél csepegett, de a gégecső cseréjekor nem tudtam levenni megbőrözni, mert rozsdás csavart láttam a közepén. Most meg karos keverőcsapot vettem. Szerencsére illeszkedett, mert ha nem, akkor nagyon csúnyát mondtam volna.
Sejtettem, hogy Béla nem hagyott mozgatásra, beállításra helyet, az excenteres bigyókat odarögzítette csemperagasztóval.
Voltam még katéterért a gyógyszertárban, és délután kaptam kimenőt biciklizni a Dunapartra.
Ott önkioldóztam az első képet.


Ez volt az eső fotó. Ahogy a Campona mellett átbújik a vasút és a 6-os út alatt a kerékpárút, egyenesen ki lehet gurulni a Dunapartra. Horgásztanya, bár most egyedül voltam.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Jókat lehetne ott a víznél pergetni. :)

Hanczur írta...

Nekem is leperget valami, de nem talltam meg. :-) Talán csak pár perc.