2014. február 21., péntek

Rosszban sántikálva

Nem jó ez így. Kicsit görbített lábbal már tudok menni, de a bringa hiányzik. Pont az az izom sérült, ami a pedálnyomásnál kell.
Bepólyált lábbal nyűglődöm, olvasok. Még az írás is nyűg.
Hogy valamennyire felmelegedjek, a székülőkéken végzek karhajlítást. Leeresztem a fenekem a szőnyegre, meg visszatolom magam. Hát nem a kedvenc testmozgásom.
Előástam a könyvtáramból a Biblia világa és a Bibliai történetek c. könyvet. Hát nem lettem okosabb. Illetve ráismertem a háború utáni Magyarországra a történetekből. Az elhurcolt emberek a SZU-ban rabszolgák lettek. Egy hajszálnyi különbség nincs a két megoldás között. Ingyen dolgoztattak embereket távol a hazájuktól.
A megszállt területeken pedig felhigítják a lakosságot, és magukba olvasztják.
A bibliából kiderült, hogy egyben nem sikerül, csak részenként  befelé haladva.
Egy kelést még kivág az ember a saját testéből is, de az egész bőrét nem tudja lecserélni.

Reggel Nufi mondott egy verset, én meg félálomban válaszoltam neki.

"Száradok, törődöm, korán elöregszem, "
 én meg így folytattam:
mégis, mikor muszáj, ügyesen verekszem.

Így lett másik vers, és ki kell javítanom, mert verssor. Csak annyi volt a kezdet.

Na, valahogy így jár az agyam.
Valamerre éppen elindul, aztán jön egy áramlat, és másfelé viszi.
Most éppen kiment a konyhába, én meg folytatom, a korábbi gondolatsort.

Amerre ezek a hódító népek betették a lábukat, a virágzó mezőgazdaságból először városok, paloták nőttek, és az építmények érdekében kipusztult erdők miatt a mikroklíma elsivatagosodott.
No, erre jó a bibilia. Egy jól konzervált módszergyűjtemény a kisközösségek szétzúzására, és a központosított kifosztására.
 Tudom, még csak az ószövetségen rágódom, de úgy tűnik, a mennyország nem túl kívánatos hely.

Talán érthetőbb számomra ez a DNS kódolással földrehozott élőlénycsíra, aminek fejlődése alkalmazkodik egy bolygóhoz, jelen esetben a földhöz, bár tartalmaz rengeteg megfejthetetlen - egyelőre mindenképpen - lehetőséget.
Most pedig ott tartunk, hogy már tudunk erről a sejtműködést szabályzó adatbázisról, ám annyi ez még mint kanász tudása a holdfelszínről.


*********************

Tudom, ha valaki könyvet ír a gombákról, nem csak a szakácsok olvassák, hanem bárkinek bármire adhat ötletet.

4 megjegyzés:

MJ írta...

Legalább jó volt a kolbász? Gyors gyógyulást kívánok!

Hanczur írta...

Ez a kedvenc kolbászunk. Békésből hozza az úriember, és ha 10 ezerért veszek, akkor nincs kiszállítáási díj.
Nufi úgy találta, hogy pár éve elfogyott a kolbász a boltból, ő pedig felhívta a gyártót, megbeszélték a címet időpontot, és azóta hűséges vásárlói vagyunk. Ja, és a bolti rés így a mi zsebünkben maradt.
Sajnos Komjáti felé nem jár, de ha odaköltöztünk majd összegyűjtünk pár miskolci megrendelőt, hogy megérje neki. :-)

Muzsi Attila írta...

Jól jönne ide is egy ilyen kolbászos ember.
Kb egy órát mosogattam a konyharészben, elgondoltam na nyugodtan leülök és megírom amit egy óra alatt kigondoltam.
Leültem, és elszállt a kedvem...majd holnap, gondoltam...de így vagyok már egy jó ideje..
Bibliai viszonylatban a mi életünk semmi. Egy porszem. Viszont az én életem a családom szemében mindennél értékesebb. Ehhez kell viszonyítanom magam, nem a Bibliához.

Hanczur írta...

A telefonszámát elküldhetem. Békés nincs túl mesze Tőletek.

A biblia meg most azért érdekel nagyon, mert nekem ez kimaradt az életemből. Minden irodalmi utalásnál külön kutatás kellett a értelmezéshez.