2014. március 12., szerda

Megnézték

Jönnek az érdeklődők, mióta a két lakásért együtt már csak 15 miliót kérünk. Aztán még nem tértek vissza. Elég zsufi, valóban kell a szem hozzá, mint a törött márványhoz Michelangelo, aki meglátta benne Dávidot.
Ma is volt olyan hölgy, aki vigyázott, ne érjen semmihez, pedig ha tudná, hogy mennyit hypózok, mosogatok, mielőtt munkára fogok egy-egy öreg készüléket.
Ma viszont a konyhaablaknak estem neki. No, ott a beköltözött pókok jó nagy koszt teremtettek.
Elmostam az üvegeket, levettem e gyöngyfüggönyt is, és takarítás.
Voltam a jogosítványt megújítani. Tegnap az orvosi, ma az okányiroda.
Mondjam a véleményem?
Megint egy ingyenélő munkahely. Régen a jogsiban volt hely, ahová az orvos pecsétet nyomott, és ráírta, hogy alkalmas.
Most fizetünk az orvosnak, utána illeték, mert újat alkotnak műanyagból az erre szakosított hivatalban.
Megjegyezte a hölgy, hogy a személyim is lejárt, mondom nem baj, mert a jogsi elegendő helyette. Még ezeröt egy értelmetlen másodokmányért.
Ráadásul ha elég egy műanyag, akkor nem kell kettőt magamnál hordani. Így is van külön lakcímkártya.

Nufi beszélt - lakás ügyben - Laci szomszéddal, meg Melindával, is, de Melinda nem lelkesedett be. Laci szeretne ide feljönni,.. náluk is pattog a laszti. Mindegy, mindenféle megoldás lehet jó. Mi menni akarunk Komjátiba.
Még valami.
Itt járt Salamin András. Az az öltönyös bácsi tartott előadást a parókián, Budafokon. 
Bocs a kép minőségéért, a pici gépem nem erre jó, inkább csak tárgyfotózásra napfényben!
Nufi hozta a hírt, még el is kísért, háta megszököm idő előtt.
Az előadás témája a svájci Hunvölgy. 
Salamin András ősei az 1830-as évek valamelyikén - remélem jól jegyeztem meg, egyszer hallottam -  jöttek Magyarországra, ő pedig visszetért rokonokat keresni, és talált is sokat.
Érdekes, mert a Fazola család is svájcból érkezett, Herman Ottó is. Fazoláék a Bükkben alapítottak vaskohászatot, Herman Ottó pedig polihisztor tudósa a közelmúltnak.
Hozott sok-sok fényképet. Kirándulásokat fog szervezni. Sajnos nem a mi pénztárcánknak való, mert néha bennem is felmerül: Meg kéne nézni nagyapa sírját Bázelben. Persze hiába vettem a múlt héten egy lottót, megint nem én nyertem.


Nincsenek megjegyzések: