2014. március 23., vasárnap

törések, kopások, javítások

A legutóbbival kezdem. Levertem egy bögrét. Összetört. Felhoztam az akkumulátort az autóból. Rámértem, 10V. Elég kevés. Nekiindultam 4,8A-os töltéssel, de vagy 2h után visszavettem 2A-re. Öreg 44Ah-as jószág. Ráakasztottam a régi avtotesztert. 14V-on áll a mutatója töltés közben. Szerintem hagyom éjszakára is, és inkább kisebb árammal, hosszabban töltögetem.
Közben a zsebpárduc is odaült hozzám, de Nufi jobban izgatta a konyhában, mert halat sütött Bélának.
Többszöri térítgető simogatásom ellenére is be akart rongyolni, erre a farkánál fogva húztam vissza a küszöbről.

Ennyit az értelméről. Simi-simi, dörgölőzés, de csak befelé húzott volna. A kajaszag izgalmasabb, és az sem baj, ha a farkát húzom.

Ebédre bezöldségeltem a kuktát a tegnap kiolvasztott nyúllal. Ha nem lesz jó a husi, még átsüthetem zsírban is. Illetve ez a terv. Némi szalonnabőr is került mellé,... hát így főzőcskézem.
A Hondához akarok még küszöböt nézni, és ettől megfagyott a Mozilla. Igaz, több ablakon árukereső volt nyitva akkumulátor reklámokkal. Ilyenkor elsötétedik, fekete-fehérre vált, és addig nem válszol, aztán már kilépni sem akar, de ha kilépek, még akkor is vannak izgalomban maradt csonkjai, hát reboot lett a vége.
Reggel - ez a legfontosabb ma - újra megpróbálkoztam a gugolással. Még csak 10, de lesz ebből emelkedés.Érdekes módon, nem a fájós ropogott, hanem a másik.
A tegnapi szemtornáztató ifjú után volt egy másik orosz úriember, akinek meghallgattam a videóját. Közel azonos a szöveg, és a gyakorlatok is.
Eddig meg tudom csinálni.
Mi is az érdekes ebben?
Torna óra előtt- még iskolában -  volt állandó sutka - bár senki sem röhögött rajta, de valaki újra és újra elsütötte - szóval a mondat így szólt:
 " Fülön függés, szemforgatás."
És kiderül róla, hogy ez nem hülyeség.
A szemforgatás a szemizmok edzésével visszahozza az éleslátást, a fülönfüggés egy kicsit távolabbi tudás.
Iskolában a félig alvó gyereket a tanár a fülénél fogva felemelte a padból, és lesózott neki egy nyaklevest. (Csutor Laci bácsi büntetett így minket, az igazgató helyettes, és tornatanár.)
Ezzel a mozdulatsorral olyan vérbőséget keltett az agyban, csengést a fülben,amitől nem csak odafigyelt a diák, de érdekelni is kezdte a tananyag.
A fülhúzogatást korábban vezetés közben alkalmaztam, ha pilledtem, és el kellett jutni autópályán a következő pihenőig.

Nincsenek megjegyzések: