2014. május 21., szerda

A macskának kível tágasabb

Ma este nézeteltérésünk tisztázásával telt.
Az udvarunk zsebpárduca beszökött a konyhába. Máskor is rámordultam, de azonnak kiszaladt, most pedig bevette magát a másik szobába.
Sötét ruhája miatt jól el tud rejtőzni az ágy alatt, vagy szekrény lába alatt. Csak valami rúddal lehet őt kitessékelni. Most is egy lemezpolcláb hozott megoldást.
Szegény, már nyávogott a bezárt konyhaajtó előtt, hogy menne ő, csak hagyjam békén.  (Nem ütöttem meg vele, csak a kicsalogatáshoz szúrkáltam, kotortam neki a szekrény alatt. Ott nem tartok semmit, és nem koppant a vége, csak puhába akadt.)
Remélem tanult belőle.
Géza barátomnál Miskolcon a macskák az urak. Nálam nem kell macskaszőr a szekrényeim tartalmára. Elég a budapesti por is.
Most pedig még kajaszag sem volt, és nem először kergetem meg. Most még fenéken is billentettem.

Nincsenek megjegyzések: