2014. június 19., csütörtök

2014 június 19 csütörtök



Kihagytam pár napot. Igyekszem pótolni, de visszafelé. ahogy eszembe jut.
Tegnap hosszú túrán voltam. Bringával bementem Miskolcra az autóalkatrészért. Netto 120km, de ennél 12-20-szal biztos több. Hadd legyek büszke magamra így az 50-en túl. Bár biztos nem sportolói teljesítmény, meg két részre osztva, de kimerítő volt.
Az odaúton elcsípett Sári telefonon, és jelezte, hogy megkapta a levelem. Emailen jeleztem fél 8 körül, hogy találtam hegesztő embert a kocsihoz, köszönöm a fáradozását.
Megbeszéltük, hogy a József Attila utcán felveszem a sárvédőíveket, és bemegyek hozzá pár szóra még.  Ő kiszállíttatta volna hozzám kocsival, de nem fogadtam el. Nem nézem fejőstehénnek a barátaim, csak a környék erőforrásait akarom felderíteni. A kiesett 20 év alatt máshol vannak a vizsgaközpontok, más helyen lehet katepoxot venni, vagy mi most a neve az alvázvédőnek, és egyéb nyalánkságok. Sári épp a szabadságáról nézett be a céghez, festésben áll a háza, jut neki is teendő. Legfeljebb a bohóckodás esik jól abban a pár percben, amit nála töltök. Nem is lehet hosszú, meg igazodom ahhoz, hogy csak annyit kérek, amit magam is megtennék bárkiért.
Dél felé értem anyuhoz. Ettem egy borsólevest, meg pihentem valamennyit. Laci bácsi is megjött Pingyomról, hozott málnát. A fürdőszoba csapja csöpög, de nem lehet kitekerni az elzáró szelepet. Belekövült. Nagy satu kell hozzá, levenni a mosdófajanszról, és nagy szerszámokkal szétszedni.A villáskulcs(helyettesítő rászorulós szerszám) forgácsolja a réz betétet.
Mondtam, hogy amikor jönnek Komjátiba, hozza el magával, és kitekerjük nagy satuban.
Sajnos az nem világos neki, hogy a nagy satu is akkor ér valamit, ha szilárd nagy asztalon van rögzítve. Akkor ad elegendő erőkart a művelethez, de a lényeg, hogy megoldható itt.
Elhozni pedig bringával ide megint nem jó. Ennyi időre nem állíthatom meg a fürdőszobát. A keverőcsaptelep a kádat és a mosdót látja el vízzel. Ha idejönnek, akkor otthon nem használják,.. na de nem ragozom tovább.
A hazaút volt nehéz igazán. Kár volt megpihenni, vagy lehet, hogy pont azért bírtam ki? Nem tudom. Edelénytől már kapkodtam a szőlőcukrot hazáig. Legalább 10 szemet. Este hét körül érkeztem meg, és többször is megálltam, bár pihenés nem volt, mert itt olyan szúrós növényzet van az útpadkán, amibe nem lehetett leülni.
Itthon meg jött a didergés a paplan alatt, bár bekaptam némi elemózsiát. Fél kolbászt paprikával, paradicsommal. Kellett egy fél óra, amíg beindult a fűtés az izomzatomban.
Az is világossá vált, hogy a teljesítménytúrához ez az ideális megoldás. Nem lehet feladni, mert a hazaút nem rövidíthető, és nincs levágható kanyar, vagy kihagyható kör.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Minden elismerésem! Ez tényleg teljesítmény!

Unknown írta...

Köszönöm! Lehetne jobb is de a nyár több edzési lehetőséget ad.