2014. június 23., hétfő

2014 június 24

Csak nem hagyott nyugodni a tűzhely. Folytattam a kínlódást. Széthúztam a másik és harmadik gázrózsát is. A törött mellé csináltam még egy töröttet.Hiába a makacsság.
Nem hozott eredményt.
Anyuék itt voltak. Legalább  jó idő volt végig. Anyu a borsót bontogatta, Laci bácsi a szőlőt kötözgette.
Délelőtt megfeleztem a teámat Laci bácsival, és zokniban mászkáltam. Elmaradt az állandó pisilhetnék. Lehet, hogy ez a nyár nem elég nyár. Vagy a túl sok víz is lehet ok. Mindegy, de ma is tartom magam ehhez.
Nem akarom elkiabálni, de a vállam zsibbadásszerű érzése is elmúlt.Többet kéne bringáznom, és kevesebbet a szobában töltenem. Persze ma már a Sanyi bácsi tévéje jön. Jókora Orion. Hoztam neki testvérkét, és az egész szoba közepét elfoglalják. Már csak ezért is a nagy vadász jön.
Jó kis képzavarnak tűnik, pedig nem az. Az Orion télen látszik az égen, most éjjel más 'csillagok'. De ha felemelem az asztalra - olyan nehéz - , utána én is látok csillagokat.



Nincsenek megjegyzések: