2014. június 29., vasárnap

Eső után

Tegnap rekkenő hőség volt egész nap. Öt óra felé belecsobbantam a kádba fürödni. Akkor jött az első szellő.
Még megkeresett Pista bácsi, hogy nem jön az egyes műsor. Állítsam be a tévéjét!
Elbicajoztam, mjad hazajövet megpillantottam egy gyönyörű bogarat az úton.

Visszatipegtem lefényképezni.



A sokadik kattintásra behúzta az orrát a masina, töltőre mehet az akku. Máris kopognak. Sanyi bácsinál is elmászott a meccs. Nem jön az egyes.
Mehettem vissza Pista bácsi szomszédjába.
Még szétkaptam a kapott Sokol 403-ast. Ez még nem volt szétszedve. Én törtem ki a viaszpecsétet. Inkább a kéznyomok eltüntetése miatt szoktam ezzel kezdeni.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Ez egy csaj. Nagy csaj. A nagy szarvasbogár nősténye. :)

Hanczur írta...

Köszönöm, Nufinak is ezt mondtam, de nm mertem kiírni, hátha tévedek.