2014. július 25., péntek

2014 július 26

Sűrűsödnek az események otthon. Nufi fogadja a lakásnézőket, és én is felvittem az első csoportot a hegyre. Két diákkal megmásztam a határ felé a bozótost.  A beszédesebb ifjú több kamerával fényképezte az utat, én meg ezt az aprójószágot vittem a zsebemben. Sajnos hamar lemerült az akku, és nem vittem tartalékot.
Út közben kicsit kifaggattam a csillagásznak beharangozott fiút, hogy mi értelme felmászni az Esztramos tetejére csillagot nézni, amikor a távolságkülönbség elenyésző. Nem is az a 100m a fontos, hanem a pára. Itt a völgyben megül a pára, és meghamisít. Ott meg a hegy tetején a felhők fölött jobb a kilátás.
A felfelé út ritmikusabb volt, mint Andrásékkal. Csak egyszer kellett megállnuk pihenőt tartani.
Egy kicsit Matula bácsis érzésem is volt, hogy szóltam előre, nem lesz jó ötlet a rövidnadrág, de ők döntöttek. Én a védettebb farmert választottam.
 Délután háromkor találkoztunk, de biztos volt négy, mire elindultunk. A kocsit leparkolták a tehenészetnél, és 20:51-kor volt az első skype bejegyzésem Nufinak  a megérkezésről. 4-4,5 óra nem merített ki. A fürdővíz is meleg volt.

Nincsenek megjegyzések: