2014. szeptember 13., szombat

Ázik a fa

Stílusos akarok lenni, mert Attilánál szárad, nálam meg zuhog az eső.
Megjött a harmadik fél köbméter, pedig még a dobozrakodással voltam elfoglalva. Nem volt időm berakni a maradékot. Most meg anyuék érkeztek reggel, meg Nufi gépén dolgoztam. A wincs hibás, a mit vettem, nem ismeri fel a notebookja. Ezt már írtam, de BIOS-ra tippeltem, és ma az asztali HP gépen ellenőriztem az újat, feltettem rá a win7tet. Hiba nélkül felcsusszant, majd vissza a noteszgépbe, és indult a boot folyamat. Aztán újraindult, és többé nem látta.
Pár óra pihentetés után ismét boot, de akkor is megállt a folyamat, és nincs tovább.
Sajnos nincs másik satás winyó itthon... de van! Mindjárt asztali wincsit kötök rá kimadzagolva! Hogy ez eddig nem jutott eszembe! Igaz, először meg is kell találni dobozvárosban. A Béla set-top boxa is megvan, de az enyém ki tudja, mikor mutat majd tévéműsort!
Na ebbe a gyűrődésbe érkezett meg egy úr és egy kisasszony a pacikkal.
A kisasszony a rövidhajú, az úr a borostás. A lovak nevét nem kérdeztem.
Le is pakoltunk hamar, mert mesésen esett az eső. Hol volt, hol nem....

Nincsenek megjegyzések: