2014. szeptember 23., kedd

Megjött az új rámpa


Gyönyörűen csillog-villog, papírdobozából karcmentesen került elő, és valahol a számla elmaradt. Nufi firgett-forgott, telefonált, és megigérték, hogy küldenek postán.
Lehet, hogy nem fért bele a csomagba?
Az elektronikus alkatrészek mellé be szokták rakni, oda befér. Vagy a 30kg-os csomagot terhelte volna túl a papír?
Nem tudom, de Nufi el is magyarázta a kereskedőnek, hogy ő Béla gondnoka, ezért neki el kell számolni az apja jövedelmével. Nem viccből kéri a potom 130 ezer forintról a számlát.
Kicsomagoltam, és kiterítettem. A mobil rámpa négy részből áll, és négyrét hajtva jött dobozban. Felhelyeztem a lépcsőre, majd lelépdeltem rajta.
Nyeklik-nyaklik, és jeleztem, hogy ezen Nufi nem fog lemenni Bélával.
Hát egyedül sem mert. Ameddig a korlát ért a lépcső mellett, addig, de kinézetre a gőrkorcsolyázni tanulókra hasonlított.
Támasszuk meg alulról!
:-)
Több ötletét elvetettem, majd felraktam a farámpára, és kihézagoltam.


Még nem véglegesen, csak ki is próbáltuk. Feltolt, leeresztett a tolószékkel engem.
Nem könnyű. Bélánál sokkal nehezebb is vagyok, Nem csak meredek, de hosszú is.
Nem részletezem az összes próbát, de két faalátéttel hozzáhézagolom, és a végére még kell valami gumiszőnyeg. Működőképes lesz.
 Mindez délutánra esett, mert én meg délelőtt a másik szobában begónizáltam a szőlős nap után. Még egy filmet is végignéztem a tévében, pedig több éve nem fordult elő ilyen velem.

S egy kis olvasnivaló:
 http://teremteszet.blogspot.hu/2010/07/puzdra.html

2 megjegyzés:

MJ írta...

Drága a papír, meg a tintapatron.

Hanczur írta...

Hogy ez nekem nem jutott eszembe?