2014. szeptember 30., kedd

Reggeli gondolatok

Most új módszerrel raktam be a képet.

Sok értelme nem volt, mert betakart mindent. Jobb a rákeresős megoldás, mint a drag&drop.



A képen a miszmajsz. Nufi ma szőlőt, banánt, almát és szedret kapott három cikk naranccsal.

Mostanában mindig valami bosszantó dologról mesélek. Ez legalább  nem az.













Hétfőn elbicikliztem Miskolcra. Csak délután ültem nyeregbe, sokat nem intéztem. Konkrétan semmit.
De kedden körbejártam alkatrészért a várost.
Anyunak kicseréltem sárga műanyag bekötőre a gázkészülékek csatlakozását.
A túzhely mögött fakanálforrást leltünk. Legalább tíz darab buggyant elő. :-)
A fékcsövet nem sikerült megvenni. Vinnem kell mintát, mert sokféle csatlakozó van, és doksija nincs az autószerelőnek.
Most már lelégtelenítem így. A lakatos ráhúzott csővel befoltozta.  A folt alatt lehet még baj, ha eldugult, akkor nem fog sikerülni. (Az is info.) Ha pedig jó lesz, akkor megúszok még egy 6000-es kiadást. Méterenként 1000ft az ár.
Hazatérés előtt kigördültem Csabára is.

***********
Most beadta a kulcsot az egerem. A képet magával ragadva minden billentyűre odébbtette, és kicsit odaütöttem... Illetve kicsitnél azért jobban.
Ettől elment a világítás a hasa alól.
Az akkujait mozgatva mesés lett. Hol volt fény, hol nem. Kimostam, hogy lássam, ha repedt a panel, de nem láttam. Azóta nem pislákol. Tehát marad a billetyűzet.

************

A helyőcsabai üzletsorban van Lidl is meg Aldi is. Gondoltam veszek olcsó akkut a Nufi fényképezőgépébe, mert a jók elkallódtak, a TESCO-s meg egy évet volt jó.
Lámpában még sokáig fogja bírni, de a gép többet eszik.
Illetve még bringasebességmérőt is szerettem volna, Az sem volt. Tétényben meg kellett volna még vennem. A budafoki bringámon három éve jó, és az lidis. A T és az Obis is selejt. Hamar megeszi az elemet, és kihagy. Ugrál a sebességmérő, nem a távot mutatja, csak egy részét.
Ez van. Majd meglátjuk, mit tudok kezdeni a régikkel, de sokat nem. Egy műtakonnyal bevont chip van rajtuk, és semmi több. A mágnes és a reed relé csereberéje lehet még megoldás.
Meglátjuk.

*************

Nufinak nem gyúlt be két napja a gázbojler. Este levettem a fedelét, és megmozgattam a madzagokat. Nekem meggyulladt. Mondjuk nem a gyújtóláng nem kapott lángra, hanem lángőr kapcsolta ki.
Fürdés közben nézegettem a leburkolt kazánt, hogy is megy a vezetékelés. Van egy hőbizti a vízcsövön, és van egy a füstkivezető lemezen. Logikus védelem. Ezek sorbakötve a hőelemmel.
Reggel kitapogattam a csavarját, és kézzel kitekertem. Annyira nem volt meghúzva. Megsimogattam az érintkező felületet, és visszatekertem. Azóta megmarad az őrláng.
Nemrég visszatettem a burkolatot is.
Ez már nem volt ínyemre. Nem csak a házi megoldásnak tűnő illesztés matt, de a falra felfúrt tipliben épp csak akkora csavar volt, amire ráakadt, de azt sem húzta meg senki, tehát amikor igazgattam a fehér kabátot, kezemben maradt a készülék. Ott fityegett a gáz és vízbekötéseken, meg a füstcsövön.,
Az akkor elhangzottakat nem idézném.
A cseppleválás miatt még egyszer szét fogom szedni, addig visszatettem így. (Nesze nekem, én sem vagyok jobb egy szemernyivel sem.)


Nincsenek megjegyzések: