2014. szeptember 1., hétfő

tánc az idegeinkkel

A költözés zöme lezajlott. Mi még itt vagyunk. Összezsúfolva Béla lakásában. A költöztetők károkozásait még nem tudom megírni. Túl fáradt vagyok a visszaöklendezéshez. A Honda lejárt vizsgával még Komjátiban, aki szállítana minket Bélával, az autóját javíttatja, de például Nufi noteszgépéből kihaldoklik a merevlemez. Most sikerült életet lehelni bele, de a délben vásárolt új winyót nem látja a BIOS-a, illetve a bootlistába felveszi, de automata felismerésnél nem jelenik meg, és nem is installálható. Másik gépem nincs ellenőrizni, olyan vagyok, mint a félkarú órás, aki belenyúlt a cserépkályhába.
Holnapután lett volna az utazás, és valószínűleg szombatig nem lesz belőle semmi.
Én már többször visszafordultam a lépcsőn, mert haza már nem mehetek.
Ezt is kibírjuk, csak ez már a kínzás kategóriája.


2 megjegyzés:

MJ írta...

Kitartás barátom! Kitartás!

Muzsi Attila írta...

Rengetegszer költöztem. Ritkán segített valaki, legfeljebb egy egy ismerős.
Érd be azzal, hogy talán az utolsó költözésed....én szeretnék a magam dolgában is ilyen biztos lenni...de valamiért nem így érzek.