2014. szeptember 28., vasárnap

Zene

Mennyi minden másképpen megy, ha a kábítószerem, a zenét megkapom!
Tegnap LGT, ma meg Hobo Vadászat.
Ez normális hangfalak nélkül nem megy. Ha nem jönnek a hangszerek, akkor csak zajkeltés. Ha meg már felépült, belül is hallom.
Tudom, hogy a hangszer ennél is többet ad...

Miért ez a nyugi? Az izgalmak miatt.
Hoztak fát újból, de már teherautóval. Sikerült összegyűrni a bejárati kapunkat. Nem kicsit. Se bezárni, se... Pedig erős szögvasból van.

Zoli épp arrajárt, és mondta, hogy könnyen meghegeszti. 'Holnap nyolcra' odajön.
Aztán jött, hogy másnap jönnek a gyerekek, és mégis most.
Meghegesztette.

Szombaton anyuék voltak itt. Anyu levest főzött. Közben kifogyott a gáz, át kellett hozni ide befejezni. Laci bácsi diót szedett hátul.
János óvott, hogy a szomszéd felől bejárnak a kertünkbe, és lopják a gyümölcsöt. Látom, mert a körténk mind egy szálig leszedve. A dió is jóval kevesebb a négy fa alatt, mint a másik ház egyetlen fája alatt.
Először úgyis a kerítést kell rendbehoznom. Átjön a szomszéd kutyája is. Nufi megijedt, de utána letagadta. Ő nem fél a nagy fehér kutyától, inkább a kicsitől, Andrásétól.
Ez van.

A tüzifa zömét már fedett helyre hordtam. Most a láncfűrészeket nézegetem. János a Makitát ajánlja, Nufi tanítványa a Husqvarna és a Skil-t. Én kinéztem a Huqvarnából a kegkisebb munka-, vagyis nem hobbi kategóriájú masináját. 155 ezer, a Skilből ugyanez 190.
Ha van előreutalás a H-ra, akkor az lesz, ha csak készpénzes, akkor lehet, hogy mégis Makita.

Elővettem a kis elektromos Blekidekit, de annyira kopott már. Nem vitt semmit, csak beégett.

Kifúrtam a koronafúróval a konyszekrény lámpájának a dobozhelyét, és levettem a régit. Ismét jött meglepi.
A volt tulajtól rákérdeztem, hogy itt, ugye bergmancsőben mennek a vezetékek.
Igen.-t mondott.
Hát ez MMfal.

Azaz semmi cső, csak belevakolva a falba. Minden csere és bővítés véséssal jár.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Eztán már leszedtem a szembefalon is a kapcsolót. Ott is MM.
Egy lámpánál még nem akkora tragédia, de a konyhában nekem arra a falra kerül a Bosch tűzhelyem, és annak villanysütője van. Azaz nem elegendő a vékony alumíniumkábel. Nufi utálja a vésést a konyhában. Egyáltalán, minden felvonulási területet, és előre összeszorul a gyomrom, ha bármit meg kell itthon javítani, mert ...
Holnap átnézik a gázórát tulajdonosváltás címén, utána kipucolhatom a bojlert is.

Ma már Erzsi néninél is be kellett indítanom a fürdőszobai konvektort. Megspórolt egy gázos kiszállást. Helyette igazolta János ijesztgetését a szomszédról.
Jól nézünk mi ki.
Hát építeni fogok egy jó húzós villanypásztort. Előkeresem az orvosi műszerész tankönyvből, mit bír ki az emberi szervezet, aztán megcélzom a határértéket.
Ha már gyorstermelő, legalább csípős élménye legyen, amit megemleget.
Illetve a kis fényképezőgéppel is lekaphatom a tolvajt. Csak a francnak sincs kedve rendőrségre járni. Inkább a kedvét akarom elvenni. Jól megszégyeníteni.

Nincsenek megjegyzések: