2014. október 25., szombat

A favágó öröme



Most éppen a Weather report zenéje.
Rég hallgattam, és rákerestem a jutubin. Gondoltam, majd valami időjárásjelentés lesz, és ki tudja, hanyadiknak feldobja a zenekar klippjét is, de szerencsém volt, rögtön a koncertfilm jelentkezett.

Megünnepeltük Béla hetvenedik születésnapját.

Csillaghegyről jöttek Nufi nagynénjéék, és jó hangulatú ebéddel, beszélgetéssel telt a 'buli'.

Béla még vörösbort is kapott, bár az ivás nagyon nehéz feladat. Ha lehet, elkerüli a folyadékbevitelt, most a vendégek kedvéért ezt is 'bevállalta'.
Nufi ugyan azonnal átigazította a szakálkát hosszába. Én kereszbe csipeszeltem fel Béla ajka alá, de a nők mindent jobban tudnak. :-)
Pl. tortát alkotni.

Bár ömlött az eső, még sétáltunk is. Mari nénit is bemutattuk.

Elsétáltunk a másik házhoz, meg a kocsma elé, mert Nufi kitalálta, hogy felmászhatnánk a harangtoronyba is, csak a kulcsot nem találta a kocsmáros néni. Nem az a hölgy volt benn, akitől a harangjavításhoz megkaptam.

Zsuzsával és Ferivel - Nufi unokatestvére és a férj -  megmásztuk a Bódvagátat.  Ferivel még az esőben is,

 hármasban már nem volt eső.


Onnét is volt kilátás.

Azóta nekem a favágás a fő tevékenységem. Holnap pedig át fogom megint rakni a teljes farakást, mert a száraz, régit eltávolítom hátulról, hogy a nedves legyen az elérhetetlenebb helyen.

Nincsenek megjegyzések: