2014. október 19., vasárnap

Büntetésben

A legrosszabb közérzetet magamnak okozom mindig. Most is sikerült.
Tejtermék. A fagylalt ütött ki éjszakára, és így agyonvágja a napomat is.

Reggel hozták a következő fél köbméter fát. Már túl üres volt az udvar.
Anyuék ismegérkeztek. Kukoricát törnek Laci bácsival.
Én az autó alá szándékozom mászni. Tegnap kiszabadítottam az új akkuval a diófa alól. Ott annyira laza a talaj... nagyon. Rükiben meg sem mozdult a Honda, csak ide-oda hintáztatva egyesben, majd farral a kerítésig, és nagy nehezen előre.
Hagytam járni a motort teljes bemelegedésig. A négy henger nem jár szimmetrikusan hidegen. Hallom, de nem versenyautó, hát ilyen.
A fék sokadik pumpálásra is padlóig szaladt, de mára még a szilentcserét tervezem.

A reggeli miszmajsz már nem fordult vissza a torkomban, most megnyugtatásul ettem körömpörköltöt. Még egy óra pihi, és összekapom magam.
A dumó is húzódik vissza a fejemen. Sikerült fejbekólintani magam a baltával.

Reggel bekapcsoltam a szkópot is. Végre láttam, hol ugrik át a szikra. Szedhetm újra szét. Az egyetlen, amivel elégedett vagyok, a növekvő farakás a felhasgatott száradó tüzifából.
Illetve még a baromfipárocskával is alakul a barátkozás. Már nem annyira félnek, csak tartják a három lépés távolságot.

Ja, és reggel újra macskamentő akció indult.
Ma nem ment át a szomszéd oldalára, csak ezen a felén nyávogott a tetőnek, de hiába nyitottam neki ki a komora ajtaját, őnagysága csak azt kérdezgette odafentről: "Mi jár? Mi jár?"
Nem úsztam meg, a tetőn nyitott szellőzők egyikénél kellett dumálnom, és zajt csapnom. Nem vagyok én tűzoltó. Nem mászom ki még az ő kedvéért sem a palára.

3 megjegyzés:

MJ írta...

Miért fejelted meg a baltát? Haragszol rá?

Hanczur írta...

Nem. Úgy gondoltam, ha kidudorodik a fejem, több ész fér el benne.

MJ írta...

Így már más. De ne légy elégedetlen, van neked épp elég! :)