2014. október 30., csütörtök

Eklektika

Ezt a szót régen tanultam, és olyan maradt meg róla a fejemben, hogy összevisszaság. Mindenből valami.



Tegnap megnéztük Nufival e videót, és jól kitárgyaltuk. Egy fiatalember osztja benne a mindentudását, és igaza van. Egészségesek vagyunk, és amikor nem, akkor is csak a hibát kell meglelni a rendszerünkben a helyreállításhoz.
Én is tudom magamról, hogy a kávéivás kicsinálja 2-3 napomat, mert árt nekem. Hogy mégis kell néha az emésztés ritmusának helyreállításához, vagy csak úgy, valamiért, hát beletörődtem.
Tegnap például nem a kávé, hanem a kenyér volt a kilógó étek. Fáztam. Ettem, megint fáztam, és újra ettem. Befűtöttem, és ahelyett, hogy kimentem volna fát vágni, vagy egyéb izomtevékenységgel felfűteni magamat, pihentem.
Tegnap előtt sötétben fejeztem be a futóműjavítást. Kicseréltem a két szilentet.


Ettől az autó még felbakolva áll az udvaron, és a fékcsövek tele levegővel, a bal hátsó fékem pofái is kiszedve, a kerék is csak azért került vissza, hogyha bármi földrengés lerázná az autót, hát nem sérüljön.
Ja, és voltunk vásárban is. Itt a kultúrban egy csoport mindenféle melegholmit, biciklifelszerelést, csaptelepjavító készletet, apró szerszámokat árult. Kaptam meleg alsót, zoknit, Béla vastag pulóvert, Nufi melegítő nadrágot, gázutántöltőt a gázgyújtóba. Hasznos apróságokat. Majdnem a Zsarnai piac hangulata fogadott.
A délelőtti napsütésben jöttünk haza, és hallgattuk a közmunkások fűnyíróit.
*
Ma végre nem vonta be a dér a hátsó udvart fehér menyasszonyi ruhába.

A madáretetéskor érdekes látvány. Csak a gumicsizma nagyon hideg. Az kinn éjszakázik a gangon. Már kiskabátban, sapkában viszem a baromfiknak a reggelit.
Ma még a vizük sem volt befagyva.
*
Várom az új hasító baltámat, meg a plexiálarcot. A postapont még Miskolcot mutatja a követő szoftverén.
'Röfidesen' hátra fogom hordani az almafák alá a kukoricaszárakat, és elkezdem betakarni hullámpapírral a helyüket. Délután megbeszélem Ferivel, hogy van-e még gurigája, és jöhet a takarás. 
*
Ez az én eklektikám. Össze nem függő gondolatok kusza rendje.

4 megjegyzés:

Hanczur írta...

Hiába. A balta csak holnap jöhet leghamarabb. Mondta a postás néni.

Muzsi Attila írta...

Lassan te is elkezdesz mindenféle kerti szerszámokat gyűjteni...hogy aztán legyen amit a szomszéd elkérjen s sose hozza vissza...

Unknown írta...

Szerszámot, nőt nem adunk kölcsön!
Alapszabály.
Egyébként baltám több is van, csak nagy tömegű, repesztésre alkalmas nincs.
A szomszédomnak meg van baltája. Sőt. A szomszédasszony adta kölcsön az ékét. :-) Nem ekét, és nem a díszítő elemét, hanem a repesztő vasat.
Azóta kaptam Laci bácsitól újat, meg befogtam egy laposvágót. Abból van több is egyforma. Örököltem, csak még nem tudtam, mire lesz jó ennyi. Hát most beéri a feladatát.

MJ írta...

Én is szilent cserére várok. Már megvan, csak a szaki nem ér rá. Megrogyott a jobb oldali pogácsa. de hát ugye párban illik . :)