2014. október 2., csütörtök

esik


Nemszeretem időjárás.
Jó lesz munkára. Végre berakom a sortrafót Sanyi bácsi tévéjébe. Mióta is készülök rá? Meg nem tudom mondani.
János tegnap itt járt tipliért, és megbeszéltük a Mari néni házát is. Át kell vezetékelni, és már megvette hozzá a madzagot, csak valaki nem ért rá neki.
Mondom, hát itt vagyok.
De nincs ideje.
Ahhoz neki nem kell ott lenni. Ha van két létra, akkor gyorsabb, de nekem van egy, azzal is megoldom.
Ma délelőtt itt járt egy ellenőr. kikérdezett az ADSL-telefon szerelőkről. Mindent rendben találtunk. Új kábelt húztak be, adtak a telefonhoz is bekötő vezetéket.
Szóval ami a munkalapon szerepelt, az itt van. Hurrá!
Megpendítette még a tévéműsort is, de köszöntem szépen, azt nem. A mindigtévé éppen elegendő nekünk. Béla nézi legtöbbször, Nufi csak hallja pelenkázáskor, én meg már két-három filmet láttam amióta idejöttünk.

3 megjegyzés:

MJ írta...

Most épp itt is elkezdett esni. De üsse kő! Remélem az autószerelő műhelye nem ázik be. Hatra megyek, oszt tart ameddig tart. :)

Moon River írta...

Klassz ez a kép, hangulata van. Kívülálló vagyok, beszélhetek bátran zöldséget. De tényleg szép kép.

Hanczur írta...

@MJ .. de a kocsi az jó lett?

@Moon River
Köszönöm. Semmi különöset nem éreztem bele. Leguggoltam, és katt. :-)