2014. október 22., szerda

Már megint esik

... pedig kinn volna dolgom. Feri szerzett nekem takaráshoz széna, vagy szalmagurigát, és ott áll a traktor a portán.
Na jó, a refifelszerelés miatt áll ott, de esőben az sem lesz élmény.
.........
Nem is volt az. Amit lehetett, azért a házban forrasztgattam, de felcsavarozni és bekötni kinn kellett. Felhúztam magamra egy lila reklámszatyrot, a fejemre nejlonzsákot, ronggyal bélelve, de a karom meg a cipőm átázott rendesen.
Kétóratájt jöttem ebédelni, átmelegedtem, majd a csavarozgatás és próba négy felé volt kész.
Nufi közben hozta a hírt, hogy nem megy a katolikus harang.
Nem volt nagy baj. Jött a párás idő, és ki kellett tekerni a biztosítékot, meg vissza, és újra érintkezik. Ha sűrűbb lesz ez a gond, lecserélem automatára. Bár én megbízhatóbbnak tartom az olvadó betétet. Javításnál, ha a földszinten kiveszem, biztos nem fog odafönn áramütés érni. Ha meg valaki odakolbászol, és látja a leütött automatát, esetleg visszakapcsolja, kész a baj.

Reggel már megírtam volna a bejegyzésem, de volt egy áramkimaradás. Épp megnyitottam az átalakítandó képeket, és durr.
El is ment a kedvem.
Majd most újra előveszem. Pedig a csöpögő csap fontosabb volna.









Ez volt a kukoricanyűvés.





... és egy igéretem Ferinek. A link a videora. Innét vettem az ötletet a talajtakaráshoz.

Nincsenek megjegyzések: