2014. november 4., kedd

Favágó napok


Van ennek is varázsa.
Emel, üt, ki-bekapcsol, benzint-olajat tölt. Közben nem nagyon jár másfelé a gondolata, mert hamar ujjakba kerülhet.
Nufi szorgalmazta nagyon az álarcot. Nekem nem hiányzott, mert a körfűrészhez volt szemüveg, és az is bepárásodott, a láncfűrésznél nem röppent fel annyira a forgács.
Tegnap kipróbáltam a plexit. A pára megül benne, de a látást nem korlátozza. Mindenképpen jó ötlet volt. A rácsos változatot még nem vettem fel, de azt szántam a láncfűrészhez. Elfogyott az olajam, ezért még válogatom a véknyabb fákat, és azt metélem. Annak elég a körfűrészasztal. Illeve középvastagokat úgy méteresből hasogattam félbe-harmadába. Úgy már elviszi.
Tegnap megfeleztem a kinti kupacot, még egy-másfél köbméter lehet az udvaron, és az utolsó két felet várom. (Két kör a lovasszekérrel.)
Hung mester műszerét épp csak kipróbáltam, a bedobozolás várat magára.  Pattogok az olvasában Fejes Pál éa Németh László könyve között. Valamiért a Biblia kimarad, pedig kemény elhatározásom, hogy végigküzdöm magam rajta.
Ma mindenképpen favágás jön. Jó idő van, süt a nap, mintha simogatni akarna.
Ez jó.

********
http://www.borbolajanos.com/images/stories/konyvek/Bevezetes%20az%20egyiptomi%20hieroglifak%20I.pdf
Meg egy link, ami izgatja a fantáziámat. Az a bizonyos ősi magyar nyelv.

4 megjegyzés:

MJ írta...

Akkor felavattad a szép új hasítót is?

Hanczur írta...

Fel, bizony!
Erő, izom,
vizet iszom.
:-)

MJ írta...

Tej? Hm? Nem,
Oszt, van e már saját tikmony? :)

Hanczur írta...

Elmúlt a csecsemőkorom, inkább elkerülöm a tejet.
A baromfik családtervezési szokásaib nem szólok bele. Úgy tudom, tavaszra tervezik a csibéket, de nem ők mondtaák, hanem a volt gazdi.
Én még nem tudok japánkakasul.