2014. november 25., kedd

Itt az első hó

Igaz, még nem maradt meg, de lőttem pár képet az udvaron, és Nufi mondta is, hogy melyiket tehetem ki.
:-)
Pl az özvegyet.
Meg az adventi hangulatot idéző képet.
****
Tegnap meghallgattuk Géczi Gábor újabb videoját a jutubin. Újabb látkép a hatalom és a kisemberek kötélhúzásáról. Amerikában beszélt, és,,, de inkább belinkelem.



Kellett némi kihagyás, mert év elején nekem már nem mondott újat, most pedig jól esett látni, mennyit haladt félév alatt.
Aztán beleakadtam egy mondatába. Hogy megértette végre, mi a paráznaság.
Sikamlós téma, rákerestem a szóra. 
Itt leltem a legbővebb magyarázatra, meg parázs vitára is. Egy ártatlan lányka akar megfelelni a környezetének, és kérdez valamit, majd jehovistától kezdve mindenféle szakember csap össze az elme lángpallosát vélve magáénak, a bibliát pedig mindent felgogó vértnek használja.
Nem az első oldalt linkeltem, mert a negyediken járok, csak borzadok a mindentudások csatáján.
Közben pedig a parázna szóból kihallatszik a magyar pározna szó. Kiül a vágy, mely vagy beteljesül, vagy nem, és ha párzik, akkor párt talál hozzá, tehát természetes, ha meg nem sikerül, akkor csak a vágy gyötri a szerencsétlent, és jobb, ha más tevékenységbe fog. Leköti a fölösleges energiáját. Esetleg megkeresi a saját párját.

Nincsenek megjegyzések: