2014. december 1., hétfő

Második napja ég a tűz

Még nem merem elkiabálni, de reggel kivakartam a hamu alól egy darab parazsat, és nem kellett papír a begyújtáshoz. Szépen fölépakoltam az akácgyújtóst, és addig fújtam, amíg bele nem kapott. Most percenként ellenőrzöm,.. akarom mondani már hallatszik, hogy megy a kályha.
Micsoda örömeim is vannak mi? :-D
Tegnap volt az adventi gyertyagyújtás. Amíg világos volt, a szecskavágó kerekén edzettem, meg a tüzet tápláltam. Most pl. alig tudok valamit megfogni, de majd megint megszokja a markom.
Kaptam pár filmet - megnézni - Pétertől. A hetedik pecsét, a Revizor, meg még egy Hitchcock film, s ez utóbbit nem tudta olvasni a dvdíróm. Viszont a lejátszó vígan átugrott a hibán. Pedig eddig a számítógépes meghajtók voltak hibatűrőbbek.
De a gyertyagyújtásról akartam pár mondatot, és mentegetőzni a kép miatt.

Későn értem oda, már a szöveges részen túljutott a műsor. A kórus énekelt. Szemben jókora reflektorok világították meg a teret, minden képem rossz, vagy bemozdult.
Az ünnep a csodaportán folytatódott, és be is mentünk volna, de Béla már fáradt volt, meg fázott is, hát csupán elkísértük a tömeget az ajtóig, majd visszafordultunk.
Azért rávakuztam az első égő gyertyára, legyen valami felismerhető is, és hazabandukoltunk.

Nincsenek megjegyzések: