2014. december 3., szerda

Vannak dolgok, amiket nem értek

Ideköltöztünk, hát feleslegessé vált a régi fagyasztó. Kihúztam,és a műhelynek szánt házból kivittem a gangra, hogy majd jó lesz valamire.
Anyu rögtön tudta, hogy jó lesz itt egy rokonnak. Szendrőbe kellene elvinni, de most nincs autó, hát majd eljön érte, ha kell neki.
Kiderült ám, hogy az oda-vissza utat (20-20km) 10 ezer forintért vállalta volna neki valaki.
Mindez már nyár óta húzódik. Kezdem unni. Bringával nem tudom még lehúzni, nem jó annyira az utánfutó, meg kellene rá akkor világítás, macskaszem, stb.
Nekem útban van, de ha feltornázom a padlásra, én onnét már le nem hozom senki kedvéért, meg akkor szekrénnyé alakítom, vagy ládává a tyúkkaja tárolásához.

2 megjegyzés:

MJ írta...

10 ezer 40 km távra? Nem semmi! Akkor én élhetetlen vagyok.

Hanczur írta...

Nem csak Te!