2014. december 7., vasárnap

Zümm

Olykor felbosszant a blogger. Válaszoltam MJ-nak, majd a féloldalnyi szövegemet eldobta. ...
Megírtam mégegyszer....
Újra.
Aztán element a kedvem tőle pár napra.
***
Sikerélményem is van. Tudom a Nufi dolgozószobáját 18-20 °C között tartani. Igaz, még nem voltak igazán nagy hidegek.
A másikban viszont fázom, pedig pukkant a Grundig tévémben valami, és felraktam a műtőasztalra. Kívülről semmi sem látszik. Állított kondira gyanakszom, ami takarja a hibáját.
Péter segített kiemelni a régi oszlopmaradványokat a tyúkudvar ajtófélfája alól. Van fúrója is, amivel fát szokott ültetni, és méter mély lyukba állítottunk a helyére ép betont. Aztán még pár teendőm van. Venni motorolajat a Hondába, mert a fáradtolajjal le kell kezelni az új oszlopot.  Semmi nem mehet kárba. Aztán a betonoszlophoz a föld fölött rögzítzem a fát úgy, mint a villanyoszlopokon szokták. (Ezt meg Feritől tanultam tavaly)
***
Ő a Mari néni macskája. Esténként bevackolja magát a padunkra, és vigyáz az álmunkra.
Megsimogatni úgy lehet, hogy kiteszem a kezem, és ő odadörgölőzik. Ha én nyúlok hozzá, elhúzódik.


1 megjegyzés:

MJ írta...

Azért ha megjön a kedved írd le. :)