2015. január 22., csütörtök

A gugli már megint kíváncsi

Állandóan a telefonszámom érdekli. Mintha nem tudná kiszűrni a levelezésemből a legegyszerűbb adathalász szoftverrel. Ott van a megrendelő levelekben, meg ezer helyen, a telefonszolgáltatónál sincs titkosítva. Egyszerűen idegesít ez a lehallgatósdi.
Most olvastam valahol, hogy külön irodát hoztak létre a holokauszt tagadók megkeresésére. Hát tényleg ez a legfontosabb!
Nem az, hogy az ország munkaképes emberei egymásnak hasznos, jókedvű életetet teremtsenek.

Nekem pedig újabb küzdelem jött. Megosztani a belső hálózatomon az adatokat. Pl. a Gusztáv cédét.
Béla a másik szobában nézhesse a médiaboxról.
A Gusztáv titkosított felvétellel készült, ezért az Ubuntun (linux fajta) nincs fenn a kikódoló program. Azt kellett hozzá megkeresni. Debianos verzióban (másik linux fajta) volt, és szépen parancssorból kiadott utasítással nekem is felkúszott. beépült, és most megy. (Nesze neked gyári DVD! próbáld csak meg otthon üzembe helyezni a készülékeidet, ha nem vagy szakember!)
A dobozhoz kell még médiaszerverprogram. A filmkiválasztás megkönnyítésére. Ez is telepítve, már csak a konfigfájlját kell átszabnom.

Amúgy meg esik az eső odakinn. Csupa sár a gumicsizmám, mikor reggel visszajövök a komposztdombi sétámról. De legalább nem jég fogad az esővízgyűjtő vödörben, és le tudom mosni. Apró öröm ez is, de az.

Tegnap Villás Béla előadásával fejeztem be a napom. Ez a fickó is felépített egy rendszert a biblia alapján, és ez a logika is működőképes.  Minden káoszból van kivezető rendeződés, és az övé is működik.

Nekem meg most jön a kályhabefűtés. Aztán meg majd meglátjuk.

3 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

azt mondták a franciák, hogy minden terrorista gyanús fickóra 25 embert kell beállítani, hogy le tudják fülelni rendesen. Költséges. Ezért jól jön, ha interneten egy egy adatot már ingyen le tudnak szedni...Én mind arra várok, hogy a big testvér olvasván meg kiolvasván gondjaimat, kisegít, ha megesik rajta a szívem...

MJ írta...

Akkor azért érzem úgy néha, mintha egész tömeg jönne mögöttem? :)

Hanczur írta...

@Attila: Ha arra vársz, több ezer évig fogsz élni. Ha nem a szekerüket tolod, és nem te irányítod, akkor legfeljebb megtűrnek.
@Józsi: És mit kezdenél fél tömeggel? Ott reszketne mögötted sok-sok félember. Mehetnél ügyfelezni.