2015. január 30., péntek

három Psycho után


Megnéztem újra mindet.
Élő történet. Közben eszembe jutott, hogy Péter megkérdezte, hogy vehették fel a zuhanyt. A kamera nem lett vizes.
A második részben látszott, hogy nem minden lyukon jön a víz. Másrészt a zuhanyrózsa ha felfelé áll a kamera alatt, akkor irányított lyukakkal kifelé hordanak a vízsugarak, meg elég távol is lehet a lencse. Ráadásul csak rövid képsor volt. Én biztos így venném fel.
Most láttam másodszor. Szinte semmire nem emlékeztem belőle. Először nem fogott meg. Talán most több csűrcsavart találtam meg.
Érdekes módon az első lány volt a legszebb, és mégis mindegyiket az elsőhöz hasonlónak vélte a főszereplő.
Vajon, ha az utolsó lány balesete kiborítja neki a bilit, és nem jön a riporter, talán akkor is szétszaggatja a régi múmiát, és kitömi az új halottat.
Lehetne végteleníteni a történetet. Egészen az öreg bolondig.
A három filmből a középső tetszik a legjobban. Jól forgatja a szereplőket az öreg H.
Eszembe jutnak azok a Bóbitás történeteim, amit direkt ugrattam át hol egyik, hol másik szálra.
Itt pedig láttam, hogy csinálja egy profi.
Nufit nem hívtam megnézni. Nem szereti a borzongató filmeket.
Pedig a kosztümös, izgalmas berendezésű, sok helyszínen játszódó történetek érdeklik őt is.

Ezt a fajta kettős ént nem tudnám megírni. Az én életemben nem agresszió volt a bosszantásom vége, hanem vagy kivonultam abból a légtérből, vagy jógalégzést erőltetve kilassítottam az elmém a valóságból. Aztán egyszercsak vége lett.
De biztos nem is volt olyan feszültség az életemben, mint Hichcocknak.
Este még folytatom a Bibiliaolvasást. Jó volna legalább a Mózes harmadik könyvéig eljutni. Mindig belealszom. Tegnap a frigyláda leírásakor homályosodott el a betűfolyam. Leoltottam a lámpát és aludtam is azonnal.

3 megjegyzés:

MJ írta...

Nahát! Mennyi hó! Tegyél el belőle dunsztba, ha arra járok beugrok érte. :)

Hanczur írta...

Sajnos az eső nappal eltakarítja. Éjjel esik, reggel lehet hányni, majd jön az eső. Ez így megy már napok óta.

MJ írta...

Felénk is így megy. Biztosított a latyak.