2015. január 17., szombat

Ma inkább nem kellett volna semmit csinálnom

Ha ülök, akkor a becsípődésem zavar, most állva próbáltam megjavítani kínai elosztómat, hát szétszedéskor beleszaladt a szike a hüvelykembe.
Jobbonat a fejem fölé tartva ülök, csak ballal billentyűzöm. Ez van.
Attila bejegyzésén rágódva jutott eszembe, mi minden futott össze ma a filmletöltögetések közepedte.
Pl. van egy Szlovén lány c. film, amit letöltöttem a DATA.HU -ról, és belenéztem. Még csak mintavétel, de a végére kormányzva a lejátszót ismerős szövegre bukkantam.
"My name is Bobby Brown."
Ez egy Frank Zappa szerzemény, amiből több szót is értek, de itt a dal teljes és vulgáris valójában lefordítva bejutott az agyamba. Pedig az eddig ki nem hallott vazelin szó már rég árulkodó lehetett volna... ha olvasom is. Az amerkai álom.
A szlovén lány története a nyugati csillogásban pedig visszavitt egy kicsit a '90-es évek Budapestjére, és rájötem, hiába nyaggatom Pétert, nézze meg az Ördög ügyvédje filmet, mert neki semmit sem fog jelenteni.
Amikor egy szakmailag felkészült fiatalnak megadják a lehetőséget, és felpörög, és soha nem látott összegeket kap, majd jön a valamit-valamiért is, és dönteni kell, melyik oldalon folytatja...
Gondolom, kiderült már, hogy nem lettem gazdag. Sőt, tudok legyinteni, ha lehúznak kisebb-nagyobb összeggel.
Még nem értem el a V.Hugó Nyomorultjaiból a püspök szintjét, meg nem is fogom.
Most csak várom, hogy kimenjen ez a villámlás a derekamból, és minden mozdulatot kétszer is meggondolok.

***********
és a macskás kép:

2 megjegyzés:

MJ írta...

Sajna van így néha, hogy ...
Engem az szokott idegre tenni, mikor a gravitáció megmakacsolja magát s minden lefelé esik.
Gyógyulást néked mihamarább!

Hanczur írta...

Kösz.