2015. január 30., péntek

Moziból hazafelé

... kedvet kaptam a fényképezéshez. Nufi még okított valakit fejhallgatóval a fején, és én visszasurrantam a hóesésbe.
Ez a kép tetszett meg igazán, a többi bemozdult, bár Nufi szerint van hangulata. Mármint a többiek is.
Ez a templomkert fája, és a kerítése.

És itt a templom is. Méltóságban tekintett le rám. Nem zavart el, Letámasztottam a kis gépet a kerítésére, és vaku nélkül kattogtattam.


Ez már nem olyan jó, csak a fények, a hangulat érzékelésére illesztem ide.

 Ez jobbnak tűnik.
Szabadkézből majdnem jó. A házunk, és a szinte szűz hó. Csak én lépdeltem össze.

A kép címe, hogy Nufi dolgozik. Vagyis ég a lámpa. Az ablakunkból a LED fényforrás hideg fehér fénye más, mint az utcalámpa pirosas pásztája.





Nem tudtam átröppenni. Látszanak a lámnyomok.
A szőlőindák is menyasszonyi ruhát öltöttek.


.....
Ennyi volt a kirándulás itthon.
:-)

Nincsenek megjegyzések: