2015. február 1., vasárnap

Mi az érdekes egy jezsuita életrajzában?

:-)
Majd meglátom. Mert most leköt.
Szenvedek a PFC áramkörrel az LG tévében, és egy nap pihenő után mindig elindul, de csak egyszer. Áramtalanítás után újra átmegy kacsingatósba.
Az áramkör icéjének a 15V-ja leáll, és megjön-elmegy. Mindezt nem mértem, csak érzésre 5 másodpercenként ismétli.
A pap történetét meg a MEK-en találtam, Érdekes, mekkora vívódások közepedte szüli meg az istenét. Pont úgy, mint amikor egy hibával birkózva már-már feladom, és jön a kegyelem, megtalálom a kiváltó okot, s megjavítom a beteg tévét.
Jót tesz nekem az analogiás gondolkodás, igaz?
Például naplójából idézi, amikor újoncként kiált, hogy szóljon hozzá az úr, és semmi. Nincs megjelenés, nincs kép, nincs válasz.
Mentem én is fűhöz-fához,.. inkább fához, mert a könyvek fából készültek, de először össze kell kupacolni a megtanulhatót, és magára hagyni, hadd forrjon fel, és oldódjon.
Ő nem látta Jézust, nekem a panel inenső oldalán van a kapcsolótranzisztorral bökdösött fojtótekercs, és a túloldalán a felületszerelt vezérlés. Nem a fejem nem ér be, de még a szkópzsinór sem alá.  A panel távtartóval felcsavarozva a húzott acéllemez  gerincére, Lecsavarozva sem engedik a csalakozók megfordítani a panelt, olyan rövid a vezetékelése. Csak ha már minden alkatrészét fejből tudom, és az összefüggéseiben gondolkodom, akkor lesz esélyem a megfejtésre.
Egyfajta meditáció, vagy rózsafüzér mindettőnk világa.
Amiben különbözünk, inkább a rendszeresség, és a megszabott idő kezelése.
Nekem lazábbak a kötelezettségeim,
Ma még olvasok egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések: