2015. március 17., kedd

Haladok

Mikor mivel.
Ma pl. lehoztuk a következő adag szénát. Még csak legórtam a pótkocsiról. Az sem volt egyszerű- A görbe villa a második húzásra eltört, marad a gereblye, és később a lapát.
A két vasvillám ottfelejtettem a csűrben, és megoldás mindenra van, ha nagyon akarjuk.
Tegnap a bozótirtásból származó fákat vagdostam. Kellett a hely a pótkocsinak. Közben sokat el is égettem a másik szoba kályhájában.
Apróbb baleset is ért. A mutatóujjam tövébe belefúródott egy tüske, és most érzékeny. Kell egy-két nap, amíg helyrejön.
Nufi a kertet szabja át. Virágot akar a ház elé, de a tuják takarják, és később a szőlő. (Azért később, mert most még nincs rajta levél.)
Vagy a tuják nyújtotta takarásról kell lemondani, vagy a szőlőt kivágni.
Pedig hátul rengeteg hely volna a rózsáinak.
Majd alszom rá egyet. Szerintem ott hátul lesz jó. A ház tövét pedig nincs sok kedvem a már beállt növényektől megszabadítani.
Most behurcolkodom a tyúkudvarba a favágással, bár holnapra igért nekem két néma kacsát Jolika, és addig a kerítést is össze kell hoznom.

Nincsenek megjegyzések: