2015. március 3., kedd

Olyan jó volt, hogy meg kell ismételni

Némi irónia is szorul belém, de nem keseredem el tőle.
Ma reggel jól odaégettem Béla rizsét. Ilyenkor megeszem én, kisúrolom a kisfazekat, és újat főzök.
Tegnap beüzemeltem egy új nyomtatót. Valamiért nem csomagoltak mellé USB kábelt. Két útból ezt is megoldottam.
Ma reggel újabb filmeket töltöttem le. Csak elfogyott a lemezterület. Ki kell írni DVD-re. Most éppen ez folyik. Eztán a hibaüzenetes letöltéseket meg kell ismételni.
Tegnap este már mindent bezártam. Kitrákotty kinn maradt a 'nappaliban'.
Vissza kellett mennem érte. Szegény tyúkocskám már aludt egy lemezszélen kapaszkodva, amikor bevittem a 'hálószobájába'.
Nufi rámbízta a Béla gyógyszerezését. 18:46-ra programoztam az órát, és 18:49-kor Bélának nem volt kedve bevenni.
Megvártuk Nufit. Mégis be tudtam adogatni a szájába.
Befejezem inkább a dupla élvezetek tárgyalását, és megvágok néhány képet. Tegnap jártam Bódvaszilason, és találtam lencsevégre valót.
Hátha másnak is tetszeni fog:
 

:-)
A fénykép minőségéért elnézést kérek. A hölgy alkotásai viszont talán elfeledtetik a hiányosságaimat.

1 megjegyzés:

MJ írta...

Nekem tetszik. :)