2015. április 6., hétfő

N

Újra Egyiptom.

Annyira örülök ennek a videonak. Letöltöttem, és meg akarom tanulni. Persze nem lesz egyszerű.
A címet is miatta adtam. Az AN, mint az egyiptomi teremtéstörténet folyamatábráján a csúcs nekem rögtön az ÉN-t juttatta eszembe.
Miért?
Mert az én születése lesz a teremtő ige alapja. amíg nincs teremtő, nem lehet teremtett. N. De lehet Nő is. Nőközpontú világképem talán érthető. Ha pedig ez a kettő azonos, a teremtő én nőnemű, akkor Szendi Gábor magyarázata is áll, hogy a természet a nőnemű lényt biztonsági másolatnak tartja, a hímet pedig a kísérletnek. Ha beválik, átkerülhet a következő génmódosulatba, de ha nem válik be, elhalhat, a korábbi működőképes nem sérül.
Azóta már találtam még egy üj videot, és azon Borbola úr másik ÉN jelet mutatott, de ha rossz ösvényen indulok el, akkor az is ki fog derülni. Akkor marad játék.
Mint minden játék, ami tét nélküli, az élvezett 'szolgálja'.
A film is nagyon profi vágású, jó hangminőségű, és élvezetes.
Elalvás előtt még újra előveszem Fejes Pál elemzését az egyiptomi ülő nőalakról. Több szem többet lát alapon.

Az indító képem a kertben készült. Ma kimentem megnézni a rózsákat.
Ez a virág már az új ültetést dicséri. Nufi rendelte itthonról- A brit rózsák még nem nagyon mutatnak semmit.

 Őt például nem is érdekli a rózsa.
Becsapós, mert kerítés mögött van. Kitrákotty is. Kivételes helyzetben van, mert két kakas között alhat.
És a baromiudvar. Mind az öten együtt egy képen.


2 megjegyzés:

MJ írta...

Kukorik nem szoktak összecsapni? :)

Hanczur írta...

Nincs aréna. Először volt nézeteltérés, és tisztázták, most viszont békésen elkerülik egymást, csak ha azonos kukorica vagy búzaszem kerül a látókörükbe, akkor van kiabálás.